Dato og tid er tors 25. apr 2024 05:12

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: ons 9. mar 2011 16:52 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: man 21. feb 2011 10:22
Indlæg: 9
Tekstil perlekursus på Det Kreative Værksted
på Gammelbro Camping
http://www.gammelbro.blogspot.com

Kurser hos jer selv, koster lidt mere da der tillægges forberedelse og kørsel.

Billede

Lige nu er der pladser på Tekstil perlekursus
- onsdag d.13 april kl. 19:00
- tirsdag d.19 april kl. 19:00 ( i påskeugen)
Du tilmelder dig via mail - og der optages efter "først til mølle".
Sig til, hvis du ønsker mail - når der er nye kursusdatoer.
Det er også muligt at komme på kursus som gruppe, så I har værkstedet for jeg selv.

Kurset kræver ingen forkundskaber - koster 325 kr. - inklusiv materialekit til de første 12 perler - stof osv. - samt hvad du fremover skal bruge til at fremstille perlerne med (magnet- pinde - pensel – limflaske osv. - som du tager med hjem efter kurset) Har du tidligere købt et kit hos mig (som du medbringer) er prisen for kurset kun 127kr. Prisen er også inklusiv - te/kaffe - kage/frugt - så det eneste du skal medbring er din bedste stofsaks - godt humør - og eventuelle egne stoffer - hvis du fx ønsker, at jeg skal vurdere deres egnethed. Har du andre smykkedele - eller andet du ønsker dine perler skal matche - tager du også det med.

Som altid, kontakt mig hvis du har spørgsmål til kurset eller vil vide mere om værkstedet
mail: kreativ@gammelbro.dk
Tlf.: 20 16 41 70
Vi ses … Kærligst Dorthe


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. mar 2011 08:05 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Det godtnok en skam at der er så langt ned til dig, men jeg har bestilt en opskrift fra dig og den glæder jeg mig megt til at den kommer. jeg håber så at jeg kan finde ud af det ellers må jeg jo ned til dig.
Knus fra Fur.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 14. mar 2011 01:59 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: man 21. feb 2011 10:22
Indlæg: 9
Havfruen skrev:
Det godtnok en skam at der er så langt ned til dig, men jeg har bestilt en opskrift fra dig og den glæder jeg mig megt til at den kommer. jeg håber så at jeg kan finde ud af det ellers må jeg jo ned til dig.
Knus fra Fur.

Glæder mig til at se dine perler ;-) Jeg har lige haft det med inde på den lokale husflidsudstilling - folk er meget interesserede, det er så herligt, når andre synes det er lige så sjovt som en selv.

Kærligst Dorthe


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 14. mar 2011 10:53 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Jeg glæder mig til at komme i gang og jeg har fådet opskriften og den ser fin ud. I går var jeg og min mand på ur og smykkemesse i vejle . der var der sefølelig mest guldsmede smykker, men der var også noget for os der selv laver smykker, men der er ikke nogen som er begynt at lave tekstile perler, så jeg glæder mig til at komme igang, men jeg skal lige finde ud af hvilken lim jeg skal bruge for det skriver du jo ikke noget om.
knus fra Fur

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 18. mar 2011 18:45 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: man 21. feb 2011 10:22
Indlæg: 9
Havfruen skrev:
Jeg glæder mig til at komme i gang og jeg har fådet opskriften og den ser fin ud. I går var jeg og min mand på ur og smykkemesse i vejle . der var der sefølelig mest guldsmede smykker, men der var også noget for os der selv laver smykker, men der er ikke nogen som er begynt at lave tekstile perler, så jeg glæder mig til at komme igang, men jeg skal lige finde ud af hvilken lim jeg skal bruge for det skriver du jo ikke noget om.
knus fra Fur


Der kommer fine tilbagemeldinger på vejledningen - så det er jo dejligt.
Jeg var på Copenhagen Jewellery Fair, der var heller ikke noeget lignende - det er jo dejligt at man nogle gange kan "komme først" med en teknik - der forbedre og relancerer noget vi før har lavet - Glæder mig til at se dine tekstil perler - og husk vi følger løbende op på fif og teknik på bloggen
God weekend

Kærligst Dorthe


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 26. mar 2011 19:38 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tirs 14. sep 2010 17:37
Indlæg: 97
Hej Dorte

Jeg er helt fjollet med med dine flotte tekstilperler, men bor for langt væk fra dig til at komme på kursus hos dig. Sælger du vejledninger? Du er meget velkommen til at sende mig en pb.

Knus Joanna


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 31. mar 2011 11:19 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: søn 12. jul 2009 17:46
Indlæg: 218
Geografisk sted: Odense
Havfrue: Har du fået lavet nogle perler? Er meget spændt på at høre om det :dance:


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 31. mar 2011 12:30 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Indlæg: 963
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Hej Dorte.

Hvor dine perler flotte, er det sådan jeg kan bestille en vejledning hos dig. Du må meget gerne maile den til mig da pt ikke kan modtage pbér.

Knus Anna-Edith

_________________
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 4. apr 2011 17:35 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: ons 14. jul 2010 11:01
Indlæg: 29
Geografisk sted: Århus
Hvor afholder du dit kursus?

Venlige hilsner
sisterunika.

_________________
Det den dejligste morgen i 100 år og jeg lever!
http://www.sisterunika.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 52 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker