Switch to full style
Hvis du har en forretning, er du velkommen til at liste dine gode tilbud her.
Skriv et svar

Søger erfarne smykkedesignere til webbutik

søn 13. maj 2012 16:23

Hejsa,

i løbet af sommeren lancerer jeg en webbutik ikke ulig Amio. Men i modsætning til Amio bliver fokus på danske smykkedesignere, der allerede har én eller flere kollektioner bag sig og hvor smykkerne er af en kvalitet og design, der ligger over standarden. Tanken er skabe en webbutik med danskproducerede smykker af "mindre kendte" designere og af høj kvalitet.
Det som jeg tilbyder, er at jeg tager mig af alt der hedder fragt, betaling, kundesupport, marketing osv. Det som du, designer, står for er at være lagerførende med de smykker, der er til salg på webbutikken.

Derfor søger jeg smykkedesignere, der kunne være interesserede i at diskutere et eventuelt arrangement, hvor dine smykker sælges og promoveres på en kommende webbutik. For at falde inden for den målgruppe af smykkedesignere, som jeg søger, så skal det at designe smykker være mere end blot en hobby for dig. Smykkedesign er måske allerede dit fuldtidsarbejde, du er måske udlært guldsmed eller du har arbejdet med smykkedesign i flere år. Og ikke mindst har du en bred portfolio af designs at vise frem.

Hvis du er interesseret i at høre mere, så smid mig en mail med et link til dit portfolio eller website, hvor dine smykker kan ses. Så vil jeg kontakte dig og hvis der er grundlag for et samarbejde, vil vi tale nærmere om betingelserne.

Ser frem til at høre fra dig:)

Vh
Lars

Re: Søger erfarne smykkedesignere til webbutik

søn 13. maj 2012 17:04

Brisinger!

Re: Søger erfarne smykkedesignere til webbutik

søn 13. maj 2012 17:13

Pia skrev:Brisinger!


Kært barn har mange navne:)
Skriv et svar