Dato og tid er tors 28. mar 2024 12:19

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tirs 25. nov 2014 11:55 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tirs 25. nov 2014 11:05
Indlæg: 2
Kære brugere

Det har længe undret mig, hvorfor smykker til børn, altid er af dårlig kvalitet og ikke har ædelsten eller diamanter isat. Det er selvfølgelig rigtigt, at børn vokser sig så store, at de på et tidspunkt ikke kan passe fx. armbånd, armringe eller halskæder. Men disse smykker vil alligevel altid repræsentere et minde om en barndom, og en kærlighed mellem en voksen (smykkegiveren) og barnet. Derfor har jeg længe syntes, at kvalitetssmykker til børn mangler.

Jeg gik derfor i gang med at kontakte nogle af mine venner, der laver fantastisk flotte smykker og endte med at lave en hjemmeside, hvor jeg nu sælger disse smykker. Smykkerne er i Sterlingsølv og 9 karat guld med en lille diamant i hver. Især den lille diamant i hvert smykke, synes jeg, udgør en tydelig symbolik i forhold til vores små guldklumper (diamantklumper :) ) Jeg vil meget gerne høre jeres mening om smykkerne? Og om i synes, at det giver mening, at sælge kvalitetssmykker til børn, som før eller siden vokser fra dem?

Kh Stephanie (og Lewis)
http://smykkepunktet.dk/collections/d-for-diamond


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 27. nov 2014 16:50 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 29. apr 2012 06:56
Indlæg: 376
Geografisk sted: Nordjylland
munken83 skrev:
Kære brugere

Det har længe undret mig, hvorfor smykker til børn, altid er af dårlig kvalitet og ikke har ædelsten eller diamanter isat. Det er selvfølgelig rigtigt, at børn vokser sig så store, at de på et tidspunkt ikke kan passe fx. armbånd, armringe eller halskæder. Men disse smykker vil alligevel altid repræsentere et minde om en barndom, og en kærlighed mellem en voksen (smykkegiveren) og barnet. Derfor har jeg længe syntes, at kvalitetssmykker til børn mangler.

Jeg gik derfor i gang med at kontakte nogle af mine venner, der laver fantastisk flotte smykker og endte med at lave en hjemmeside, hvor jeg nu sælger disse smykker. Smykkerne er i Sterlingsølv og 9 karat guld med en lille diamant i hver. Især den lille diamant i hvert smykke, synes jeg, udgør en tydelig symbolik i forhold til vores små guldklumper (diamantklumper :) ) Jeg vil meget gerne høre jeres mening om smykkerne? Og om i synes, at det giver mening, at sælge kvalitetssmykker til børn, som før eller siden vokser fra dem?

Kh Stephanie (og Lewis)
http://smykkepunktet.dk/collections/d-for-diamond


Sikke da noget vås. Der findes da utrolig mange smykkehandlere der har kvalitets smykker til børn.
Kan også finde mange sider på nettet hvor der er ordentlige smykker til børn.
Så der vil jeg godt nok ikke give dig ret.
Men fint at du selv vil lave en side hvor man kan købe smykker til børn.
Lidt pebret i prisen.....men du siger du så der er kvalitet.

_________________
Hilsen Jessica
Vær mod andre, som du vil have andre skal være mod dig
Billede


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 9. dec 2014 14:30 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tirs 25. nov 2014 11:05
Indlæg: 2
Hej Angel :)

Syes du priserne er pebret? Også med en diamant i?

Kan du evt. linke til andre danske hjemmesider med smykker til børn med diamanter i?

Tak for svaret! :)
mvh
Stephanie


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 2. jan 2015 14:58 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 29. apr 2012 06:56
Indlæg: 376
Geografisk sted: Nordjylland
munken83 skrev:
Hej Angel :)

Syes du priserne er pebret? Også med en diamant i?

Kan du evt. linke til andre danske hjemmesider med smykker til børn med diamanter i?

Tak for svaret! :)
mvh
Stephanie


diamant er ikke helt billigt.
så ville jeg nok forlange at se sort på hvidt at det er en ægte diamant og måske få det tjekket hos en guldsmed. hvor stor er diamanten der sidder i?

_________________
Hilsen Jessica
Vær mod andre, som du vil have andre skal være mod dig
Billede


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker