Switch to full style
Her kan du købe og sælge materialer til smykkefremstilling. Du kan også sælge dine håndlavede smykker her.
Skriv et svar

alt muligt til smykkefremstilling til salg!

man 11. jun 2012 19:19

Hejsa,

Jeg har sat en masse af mine smykkematerialer til salg på QXL under brugernavnet pullefisen og grunden er at jeg ikke får lavet nogen smykker mere og jeg derfor synes at andre kunne få mere glæde af dem.
De sælges billigt!!

Mangler du noget bestemt er du velkommen til at skrive, så kan det være jeg har lige det du står og mangler til billige penge :)

Re: alt muligt til smykkefremstilling til salg!

man 11. jun 2012 20:18

smykkertilsalg skrev:Hejsa,

Jeg har sat en masse af mine smykkematerialer til salg på QXL under brugernavnet pullefisen og grunden er at jeg ikke får lavet nogen smykker mere og jeg derfor synes at andre kunne få mere glæde af dem.
De sælges billigt!!

Mangler du noget bestemt er du velkommen til at skrive, så kan det være jeg har lige det du står og mangler til billige penge :)


har skrevet en pb til dig

Re: alt muligt til smykkefremstilling til salg!

man 11. jun 2012 22:29

PULLEFISEN !?!? Hvor usmageligt :-q

Re: alt muligt til smykkefremstilling til salg!

tirs 12. jun 2012 08:52

brumbear skrev:PULLEFISEN !?!? Hvor usmageligt :-q


hvad er der galt med det? :-\

Re: alt muligt til smykkefremstilling til salg!

tirs 12. jun 2012 16:22

smykkertilsalg skrev:Hejsa,

Jeg har sat en masse af mine smykkematerialer til salg på QXL under brugernavnet pullefisen og grunden er at jeg ikke får lavet nogen smykker mere og jeg derfor synes at andre kunne få mere glæde af dem.
De sælges billigt!!

Mangler du noget bestemt er du velkommen til at skrive, så kan det være jeg har lige det du står og mangler til billige penge :)


jeg vil gerne købe dine smykketing. er desværre ikke bruger på qxl.

Re: alt muligt til smykkefremstilling til salg!

tirs 8. sep 2015 21:32

Jeg mangler diverse værktøj til at lave smykker og andet sølvarb.
fx mangler jeg en valse, trækjern m.m

har du noget liggende.

min mail er inntech@olivant.fo.

Re: alt muligt til smykkefremstilling til salg!

tors 10. sep 2015 15:59

hmmm ja Brumbear hentyder nok til at dit "navn" ligger MEGET tæt op af: Pule fissen..... og det kunne måske godt støde nogen lidt - eller bare være skide sjovt. Såsom andre meget billedelige navne..... pule kus...... osv. osv. :D så kunne det være det tiltrak nogle helt andre kunder som måske ikke var specielt interesseret I smykkefremstilling =)) :)) :-?
Skriv et svar