Switch to full style
Her kan du købe og sælge materialer til smykkefremstilling. Du kan også sælge dine håndlavede smykker her.
Skriv et svar

SØGES: sort lava

ons 29. aug 2012 06:02

Jeg søger sorte lava sten - i forskellige størrelser. Har du nogle du gerne vil af med ?

Re: SØGES: sort lava

ons 29. aug 2012 06:36

Jeg har nogle forskellige strenge ,jeg kigger senere og giver dig besked :-D

Re: SØGES: sort lava

ons 29. aug 2012 06:55

Lyder dejligt Lisbeth ..... ;;)

Re: SØGES: sort lava

ons 29. aug 2012 08:43

Jeg har en blanding med forskellige lavasten. Hvis det kunne have din interesse. ;)-

Re: SØGES: sort lava

ons 29. aug 2012 11:42

Kunne du ikke sende mig et billede - skal bruge en del ens - gerne lidt store til at sætte imellem rav .... tror jeg kunne blive pænt ;;)

Re: SØGES: sort lava

ons 29. aug 2012 12:11

Kirsten skrev:Kunne du ikke sende mig et billede - skal bruge en del ens - gerne lidt store til at sætte imellem rav .... tror jeg kunne blive pænt ;;)


Det kan du tro jeg kan.
Og skal se hvad jeg ellers har i gemmerne.. ;;)

Jeg har brugt lava og rav - det er skide flot sammen. :dance:

Re: SØGES: sort lava

ons 29. aug 2012 12:52

Godt at høre, at du har prøvet det. Jeg håber ihvertfald det bliver pænt - har nu rigtig længe haft en kollegaes ravkæde liggende, som hun gerne ville have lavet om .... :whistle: synes bare det var lidt svært at få idéer .... så nu prøver jeg med lava og tigersten .... (tror jeg de hedder)

Re: SØGES: sort lava

ons 29. aug 2012 16:11

Jeg har desværre ikke så mange som jeg troede beklager

Re: SØGES: sort lava

tors 30. aug 2012 09:01

Kirsten, jeg har 1 streng 10mm. 28 stk i 12mm. Og 46 rondeller der er 12x8. Hvis du stadig vil se billeder, kan du så ikke skrive en mailadresse, eller mobilnr i pb. Det er lidt nemmere for mig. ;)-

Re: SØGES: sort lava

tors 30. aug 2012 13:06

Shawnee skrev:Kirsten, jeg har 1 streng 10mm. 28 stk i 12mm. Og 46 rondeller der er 12x8. Hvis du stadig vil se billeder, kan du så ikke skrive en mailadresse, eller mobilnr i pb. Det er lidt nemmere for mig. ;)-


Det lyder rigtig godt .... har sendt dig en pb :dance:
Skriv et svar