Switch to full style
Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

fint tapet

man 12. dec 2011 22:02

Jeg er ved at sætte hus i stand og kigger lidt på materialer osv på nettet. I dag fandt jeg et superfedt tapet.... Det koster så også 'kun' 222 euro pr kvadratmeter :-o
http://www.tapetenagentur.de/Tapeten/Al ... ol-90.html
Tror jeg skal ønske mig det i julegave =)) =))

Re: fint tapet

tirs 13. dec 2011 08:35

SÅÅÅÅÅ er det da vist også betalt ikke....måske du får råd til at tapetsere en dør...hahhahahah :D

Re: fint tapet

tirs 13. dec 2011 10:01

Det er også noget lækkert tapet. Jeg er selv ret vild med tapetet herinde: http://retrovilla.dk/cms/modules/shop/p ... =1&path=13

Re: fint tapet

tirs 13. dec 2011 10:12

Håber det er en meget lille stue du har :)) :)) =)) =)) Har ikke fantasi til at forestille mig hvad min mand ville sige til sådan et forslag til en julegave, men noget i retning af : %-( :-@ ~x(

Re: fint tapet

tirs 13. dec 2011 17:40

Det er ellers super flot, men måske det blir` for meget til en hel stue (med mindre det er en kæmpe stor stue og så tør jeg slet ikke tænke på prisen :-o ). Ku` det ikke være flot på en enkelt væg og så en farve der passer til på de andre vægge, eller er det ikke smart længere. :-\ Håber i hvert fald, at du under alle omstændigheder får et flot hus, når du er færdig med renoveringen. :D

Re: fint tapet

tirs 13. dec 2011 18:02

ja, det er nogle perverterede priser- det er måske fremstillet i dk eller i eu et sted???

det værste er at de store mønstre ofte er døgnfluer. efter fem år er de outdatede og så kan man møblere om igen igen. men jeg forstår godt i sværmer for jeres mønstre.

jeg var inde i en farvehandel forleden og følte på tapeterne i hans tapet hæfter. De føltes som stof. Og så spørger jeg mig selv om man ikke ligeså godt og lige så billigt kunne tapetsere med 30m silke? i gamle dage brugte man stof på væggene og som den gamle stof-freak jeg er, bliver det nærliggende. party away- life is short :ymparty:

turede forbi ebay.co.uk- prøv en søgning på wallpaper- kunne være nogle gode og billige alternativer, der er lidt af hvert
Skriv et svar