Switch to full style
Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

Re: Jule pyntet Butikken

ons 25. nov 2009 23:15

Hvor ser det hyggeligt ud og flot pyntet og jeg ser også at der er er Fur øl på køl MUMS ,hvad koster de små nisser/trolde de sidder på øverste hylde på billede nr 4?????? CUTE
Krydser fingre for at I får mange kunder på søndag :-bd

Re: Jule pyntet Butikken

tors 26. nov 2009 08:25

Hvor ser det godt og julet ud - synd man bor så langt væk, det ligner en rigtig hyggelig butik, hvor man kan bruge lang tid på at gå og opdage tingene.

Re: Jule pyntet Butikken

tors 26. nov 2009 08:45

Tak skal i alle sammen det luner at i kan lide det i ser. Og ja de filtede ting er alle nogen jeg selv laver . Det er trolde som sidder på hylden Lisbeth og de koster 220 kr stk. I er alle velkomen hvis i skulle få lyst til at jule med os. Desvære er det nok for langt for alle og vi vil heller ikke få tid til at hygge snakke. Så jeg synes i skal komme på et andet tidspunkt. ~o)

Re: Jule pyntet Butikken

tors 26. nov 2009 11:25

Ser fint ud, hihih er vild med dine fede julemænd med tændstikben....de er herlige.....og selvf. er dine egene filtenisser bare super dejlige... ;)

Re: Jule pyntet Butikken

søn 29. nov 2009 17:50

Så er vores juletamtam vel overstådet og der har været rigti mange mennesker her for at kikke og nogle har da også købt noget desvære ikke helt så meget som sidste år men der er jo desvære også mange som har mistet deres arbejde så de holder nok igen på forbruget. men det vat hygeligt og hektisk de timer hvor det stod på så nu skal jeg bar ind og have mine ben opad så de kan falde ned til nomal størelse. få der bliver stådet og gådet en masse på de timer som det hele vare.
Skriv et svar