Dato og tid er tors 28. mar 2024 14:58

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: lør 18. jul 2015 14:51 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: lør 18. jul 2015 14:42
Indlæg: 4
Hej SF,

Jeg sad og tænkte på, hvor i forskellige får inspiration fra? Følger i nogle bestemt blogs?

Personligt elsker jeg og gå en tur langs stranden eller generelt bare i naturen. Hvis der er nogle flotte sten eller andet der kan bruges, så tager jeg dem med hjem, og får kærsten til at lave et hul i dem :D

Udover det, så bruger jeg også en del tid på smykke blogs og smykkeshops som f.eks. min yndlings, Louise Kraghs hjemmeside.

_________________
24 år, Københavner med stort K, elsker og lave smykker - Masser af inspiration fra Louisekragh.dk


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 19. jul 2015 09:36 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: fre 13. aug 2010 18:10
Indlæg: 197
Geografisk sted: Vester Åby
Hej
Jeg samler inspiration mange steder. i naturen, når jeg sejler, det jeg møder på min vej, på museummær. Når jeg ser andre med smykker på. Eller bøger og blade.
Jeg har altid en lille skitse bog med i taksen så jeg kan tegne eller skrive. jeg bruger også min telefon til at tage billeder. Det er ikke fordi jeg er den bedste tegner men det er jo kun skitser til mig selv så jeg kan altid fastholde det jeg gerne vil og nogle ideer bliver til noget og andre bliver ikke. Det eneste det kniber med er tiden til at lave alt det jeg gerne vil. men det er altid dejligt at have mange ideer.
Der er blot det med hvor mange smykker man selv kan gå med og hvordan men får det solgt.
Hilsen Bente

Håber i vil bære over med min stavning og formulering. Jeg er ordblind.

_________________
Hilsen Smykke damen


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 22. jul 2015 21:39 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: lør 18. jul 2015 14:42
Indlæg: 4
smykke damen skrev:
Hej
Jeg samler inspiration mange steder. i naturen, når jeg sejler, det jeg møder på min vej, på museummær. Når jeg ser andre med smykker på. Eller bøger og blade.
Jeg har altid en lille skitse bog med i taksen så jeg kan tegne eller skrive. jeg bruger også min telefon til at tage billeder. Det er ikke fordi jeg er den bedste tegner men det er jo kun skitser til mig selv så jeg kan altid fastholde det jeg gerne vil og nogle ideer bliver til noget og andre bliver ikke. Det eneste det kniber med er tiden til at lave alt det jeg gerne vil. men det er altid dejligt at have mange ideer.
Der er blot det med hvor mange smykker man selv kan gå med og hvordan men får det solgt.
Hilsen Bente

Håber i vil bære over med min stavning og formulering. Jeg er ordblind.


Rigtig god ide, med en lille skitse bog.

Jeg har selv brugt min telefon en del til, at tage billeder af ting, som jeg følte mig inspireret af.
Selvfølgelig bærer jeg over med det. <3

_________________
24 år, Københavner med stort K, elsker og lave smykker - Masser af inspiration fra Louisekragh.dk


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. sep 2015 09:33 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
Jeg gemmer også inspiration på min telefon, og jeg er helt pjattet med Pinterest, der er der så meget lækkert. Jeg har også en skitsebog hvis jeg lige ser en i fjernsynet, i en film eller andet, så kan jeg lige skynde mig og tegne smykket, og så er det nemmere at huske senere.
Der er også mange vejledninger og inspiration på vores webshop http://www.cyberimport.dk B-)

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. sep 2015 15:55 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
jep til det I andre har nævnt, men jeg kan også få det ved at se reklamer, eller endnu bedre I film.....der kan man godt lige få øje på noget en skuespiller har på og bygge videre, men jo en skitse blok/bog er en god ting at have.

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker