Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

Banner

lør 16. okt 2010 21:08

Jeg har knoklet hele dagen med at lave dette års julebanner til både amio og etsy. Og så har jeg også lavet min "avatar" om, som i måske har set :-D Har bare brugt så lang tid, at jeg lige måtte vise det til nogle, så de kommer her :-D


Billede

Billede

Det er fint med feedback, men de bliver IKKE lavet om nu %-( Nu vil jeg have lov at lave smykker istedet :D

Re: Banner

lør 16. okt 2010 21:34

Det ser rigtig godt ud Camille, jeg gad godt at jeg kunne finde ud af at lave sådan nogen flotte bannere..

Re: Banner

lør 16. okt 2010 21:40

Love-Shopping skrev:Det ser rigtig godt ud Camille, jeg gad godt at jeg kunne finde ud af at lave sådan nogen flotte bannere..


Det tager altså også lidt tid hvis de skal være helt perfekte. Synes det er meget sjovt at lave, men efter en hel dag med det er jeg lidt ør i hovedet. Men det er overhovedet ikke så svært, det er bare at gå i gang med at lage med tegne programmerne.

Re: Banner

lør 16. okt 2010 21:46

Danagonia skrev:
Love-Shopping skrev:Det ser rigtig godt ud Camille, jeg gad godt at jeg kunne finde ud af at lave sådan nogen flotte bannere..


Det tager altså også lidt tid hvis de skal være helt perfekte. Synes det er meget sjovt at lave, men efter en hel dag med det er jeg lidt ør i hovedet. Men det er overhovedet ikke så svært, det er bare at gå i gang med at lage med tegne programmerne.


Okai. Hvilket program bruger du ... Jeg har Photo shop, som jeg har leget lidt med et par gange.

Re: Banner

lør 16. okt 2010 22:06

Din nye avatar er super sød, og lidt mere "hyggelig" i sit udtryk, end den gamle. Jeg er vild med snirklerne, og kan også godt lide det "Danagonia" du har skrevet hen over den, i den du rent faktisk bruger.

Dit nye banner er også rigtigt flot - og jeg elsker ideen om at du skifter med årstiden.
Baggrunden er fantastisk - er det en, du selv har tegnet?
Og som altid er jeg jo ret betaget af dine smykke-snirklerier.
Hver for sig er det smukke farver du har valgt, men sammen stresser den grønne og den lilla mit øje en lille bitte smule.
- Men det er sikkert mig, der er udenfor modens rækkevidde, for du plejer nu nok at have en sikker farvestil.

Glædelig jul til dig osse Billede

Love-Shopping - med PhotoShop er der ingen undskyldning - for det er programmet der kan ALT! Billede

Billede
Senest rettet af BlueRaven ons 27. okt 2010 06:40, rettet i alt 2 gange.

Re: Banner

lør 16. okt 2010 22:09

Blueraven - Ja muligvis, hvis man så bare kan finde ud af det ;)-

Re: Banner

lør 16. okt 2010 22:40

Love-Shopping - Hæ hæ, det er bare et spørgsmål om øvelse og om at lege med det, som Camilla skriver.
En palle cola, en palle kaffe, en palle chips, nummeret til et godt pizzeria et par glas vitaminpiller og et par års isolation foran en computer med kun PhotoShop installeret...
Så burde den være klaret.
Det kan godt være familie og venner er væk, når du igen dukker frem fra skærmens glød, men til gengæld mestrer du PhotoShop Billede

Billede
Senest rettet af BlueRaven man 25. okt 2010 01:18, rettet i alt 2 gange.

Re: Banner

søn 17. okt 2010 08:20

BlueRaven skrev:Din nye avatar er super sød, og lidt mere "hyggelig" i sit udtryk, end den gamle. Jeg er vild med snirklerne, og kan også godt lide det "Danagonia" du har skrevet hen over den, i den du rent faktisk bruger.

Dit nye banner er også rigtigt flot - og jeg elsker ideen om at du skifter med årstiden.
Baggrunden er fantastisk - er det en, du selv har tegnet?
Og som altid er jeg jo ret betaget af dine smykke-snirklerier.
Hver for sig er det smukke farver du har valgt, men sammen stresser den grønne og den lilla mit øje en lille bitte smule.
- Men det er sikkert mig, der er udenfor modens rækkevidde, for du plejer nu nok at have en sikker farvestil.

Glædelig jul til dig osse Billede

Love-Shopping - med PhotoShop er der ingen undskyldning - for det er programmet der kan ALT! Billede

Billede


Det er godt du bliver lidt stresset, den skulle jo helst sige PAng så man får øje på den med det samme. Så jeg gik ikke efter et æstetisk smukt udtryk ;)- Sidste år lavede jeg mit banner rødt og grønt så det passede til årets julesmykke, men det blev for langt væk fra min almindelige farve og forvirrede kunderne. Så i år forsøger jeg at beholde mit lilla, men pifter det op med et julesmykke... Baggrunden har min mor tegnet, og den er så lagt ind som en "brush" (pensel) så jeg kan male med den i den farve jeg ønsker.

Re: Banner

søn 17. okt 2010 08:25

Love-Shopping skrev:Blueraven - Ja muligvis, hvis man så bare kan finde ud af det ;)-


Banneret er lavet i photoshop... Et peg i den rigtige retning for dig; clone stamp tool (ligner et gammeldags stempel), du holder alt nede og klikker på det der skal "clones" kopieres og så maler du med det. Og så er det en god ide at lege med at ligge sine egne pensler ind, det er sådan jeg laver baggrundene. Som BR skriver så er det bare at sætte sig ned i nogle timer og lege med det, men der er også mange gode youtube videoer der kan hjælpe dig. Jeg har jo gået et år på multiemedie designer uddannelsen, så det har jo hjulpet mig, men man kan sagtens lave flotte bannere uden

Re: Banner

søn 17. okt 2010 10:01

Hvor er det flot lavet Camilla :ymapplause: :ymhug:
Skriv et svar