Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

Re: Kunsten at spare en krone...

søn 31. okt 2010 09:04

BR hvor finder du alle de sjove smilies?????

Re: Kunsten at spare en krone...

søn 31. okt 2010 09:39

HA HA HA skøn historie. Du har en rigtig god "det vil jeg læse" måde at skrive på..

Re: Kunsten at spare en krone...

søn 31. okt 2010 14:46

anna-edith skrev:BR hvor finder du alle de sjove smilies?????

Det er lidt forskelligt. Jeg har større samling uploadet til min DropBox (ca5000), så de er altid lige ved hånden. Derudover har jeg ca 10 gange så mange i en lille samling på computeren, men alligevel må jeg tit på nettet og lede efter lige netop dén jeg har brug for.
Her bruger jeg Google Billedsøgning - søger på det jeg er efter - og vælger Ikon ovre i venstre side, når de første resultater er dukket op.

Men tit slår det også fejl, og så laver jeg dem selv - oftest ved at "klippe/klistre" fra samlingen.

Mine "BlåRavne" er et af mine egne påfund, hvor der hele tiden kommer nye til. I dagens anledning,
har jeg f.eks lavet HalloweenRavnen, som så pludeslig i nat, fik en søster der var grøn af misundelse Billede

Det tager hurtigt om sig, når man først får gang i billedprogrammerne - så pas på...

Billede

Re: Kunsten at spare en krone...

man 1. nov 2010 02:10

Kæft hvor kan du altså mange ting BR:-0

Har ellers hørt og geo.. før, men vidste ikke at der ligefrem var en skat.

Hahaha! super ide med at fragte med tog....måske man skulle udvikle en "Togcaching"? :dance: Vogn 184 plads 10. GGG

Iø. en superfed historie...og gud hvor jeg kender til det med fragtspørgsmål. I grunden synes jeg selv at jeg er godt fornæret hvad det angår..(sådan ret sygeligt...;-)) på en måde er det jo lidt åndsvagt, men det er med det som med "bøder" div. Total pild af energi og penge!
Skriv et svar