Switch to full style
Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

Re: Rigtig hyggelig bogserie. Hvis man bare vil slappe af.

søn 2. jan 2011 18:10

er det fantasy?

Re: Rigtig hyggelig bogserie. Hvis man bare vil slappe af.

søn 2. jan 2011 18:46

ville rigtig gerne læse andet men lige pt synes jeg ikke der er timer nok i døgnet. Jeg kunne godt bruge 12 mere og det skulle ikke være til at arbejde i men bare til mig.

Re: Rigtig hyggelig bogserie. Hvis man bare vil slappe af.

søn 2. jan 2011 18:48

Pia skrev:er det fantasy?


Ja er en fantasy bog.

Re: Rigtig hyggelig bogserie. Hvis man bare vil slappe af.

søn 2. jan 2011 21:13

Pia skrev:tetralogi- findes det ord?
edit: Jeg kan se jeg er uvidende og tetralogi faktisk eksisterer

Ha ha, du tror da ikke, jeg sidder og opfinder ord, gør du?
Men det gør jeg altså ikke... ret tit :D :))

Pia skrev:afstemningen på det grønne [smilie=laughsanta.gif] [smilie=laughsanta.gif] [smilie=xmasruinedf.gif]

Hvorfor går det galt, hver gang jeg poster noget derinde? :(( :))

Billede

Re: Rigtig hyggelig bogserie. Hvis man bare vil slappe af.

søn 2. jan 2011 21:42

Jahhhhhhhhhhh................... Alt-andet-end-perle-forskrækkede???????????? Nu vi taler om opfindelse af nye ord BR

Sådanne opfindelser er en dyd, men mange er meget glade for at udpege dem som fejl ............ alt andet end dansk sprognævns forskrækkede

Re: Rigtig hyggelig bogserie. Hvis man bare vil slappe af.

tors 15. mar 2012 15:33

Tumpen her, som halter langt bagud, kan berette at Paolini har udsendt slutningen på eragon, det snakkede vi vist om.

jeg vil gerne anbefale bartimæus trilogien og ikke mindst Salomons ring af Jonathan stroud. Jeg er helt kulret med Bartimæus, flere frække djinn if you please- trilogien ligger som online lydbog, så kan man håndarbejde imens man underholdes :ymparty: :ymparty: :ymparty: :ymparty:
Skriv et svar