Dato og tid er tors 28. mar 2024 09:47

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tirs 21. apr 2009 08:29 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Vi var en smut i Holsterbro i går for at ose lidt runt .Og i Harelnyborg købte vi en ultralydsrensermaskine til briller og smykker. Til den nette sum af 225.kr og den virker. ;) Der skal kun almindelig vand i og en smugle opvaskemidel hvis det er meget snavset det der skal ranses. @};- Når vi har smykker i butikken bliver sølvet hurtig mørkt og det er fordi vi ikke kan have det ligende i plastposer. Og de blev også fine igen efter en tur i maskinen. @};-

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 21. apr 2009 08:38 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
Det lyder da som en rigtig god ide, Havfrue, og det var da også billigt, syntes jeg. Det er da altid rart at der er nogen ting der ikke koster en bondegård. :p :ymhug:

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 21. apr 2009 09:25 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Havfruen skrev:
Vi var en smut i Holsterbro i går for at ose lidt runt .Og i Harelnyborg købte vi en ultralydsrensermaskine til briller og smykker. Til den nette sum af 225.kr og den virker. ;) Der skal kun almindelig vand i og en smugle opvaskemidel hvis det er meget snavset det der skal ranses. @};- Når vi har smykker i butikken bliver sølvet hurtig mørkt og det er fordi vi ikke kan have det ligende i plastposer. Og de blev også fine igen efter en tur i maskinen. @};-


Sådan en købte vi til jul, da den var på tilbud her i byen til vores briller, og andet.
Vi har nogle stykker på arbejde hvor vi renser skærene på " herrenes " barbermaskiner en gang om ugen. Det er nemlig utrolig hvor snavset sådan nogle bliver, selvom de bliver børstet og tømt efter hver gang. Det barberer som ny, når de har fået en tur i den maskine. Man skal bare passe på KUN at bruge rent vand til brillerne, hvis man har antireflex på sine plasticglas, sagde min brillemand

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 21. apr 2009 10:33 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Det lyder da genialt... Jeg har overvejet at købe en tromle, men det her kunne da være en billig start... Kan smykker med perler på godt tåle maskinen??

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 21. apr 2009 10:42 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Ja vi har haft nogle agater i her i dag. men den ranser kun så du kan ikke samelligne med en tromle.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker