Dato og tid er fre 10. maj 2024 18:31

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: man 13. dec 2010 09:41 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Skal lige af med lidt galde : min firma er blevet opkøbt af et stort amerikansk firma, som før de endnu har den fjerneste idé om hvordan vi kører den danske del af firmaet, så er der sendt alle mulige dekreter ud her i weekenden, bl.a. vil de forbyde mig at holde fri Nytårsaften [smilie=xmasruinedf.gif] (fordi vi skal overholde nolge stramme indrapporteringsregler ), men det er tilfældigvis også min fridag (nemlig hver fredag)- så den har jeg ikke tænkt mig at jeg skal arbejde. De vil så også fjerne min (og min direktørs) mulighed for at bruge netbank og idet hele taget betale herfra ???! :-o :-o Hvad fanden har de gang i - dvs vi skal ikke have løn for December?? Vi skal ikke betale løn til alle de medarbejdere udenfor USA, som jeg er ansvarlig for at de får løn ????!! Hvad med kreditorerne, sjovt nok tror jeg sgu' også at de vil betales....... Har ellers været rigtig glad for at arbejde for dette amerikanske firma, men har skredet fra andre amerikanske virksomheder før, når de laver alt for mange sindsyge løsninger fordi de ikke forstår en dyt af hvordan man arbejder i Danmark.
Og dette her lagt oveni at jeg iforvejen dækker en medarbejders arbejde (hun holdt op) og for en som er langtidssyg - Jeg bliver vanvittig !!!! b-( ~x( ~x(

Så tror lige at jobindex får én til besøgende idag :(( :((

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 13. dec 2010 09:47 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Velkommen i klubben på jobindex.

Føler stærkt med dig og håber alt løser sig til det bedste. Knus herfra.

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 13. dec 2010 10:20 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Uha kender det Min mands firma blev også opkøbt af Amerikanere for år tilbage. Mange mange restriktioner og der var ikke arbejdsglæde mere.

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 13. dec 2010 10:38 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
det var da en dårlig julegave du der fik dig , og de armikaner hved ikke noget som helst om hvordan vi arbejder og funger her i vores lile land, jeg håber at der kommer styr op det når de finder ud af at i godt kan styre det selv.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 13. dec 2010 10:43 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
Crap - Lise, det var ikke godt. Håber i får redet trådene ud inden længe.

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 13. dec 2010 12:34 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Det er jeg ked af. Jeg håber at I kan forklare dem at man ikke gør sådan i Danmark. Og jeg håber du stadig får lov at holde fri nytårsaften.

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 13. dec 2010 14:00 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Åh nej og så lige her i juletiden.. :( Jeg håber I får snakket dem til rette, så tingene foregår på danske og jeres vilkår..


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 13. dec 2010 18:05 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 7. apr 2009 15:09
Indlæg: 394
Geografisk sted: Randers
Lise Sonne skrev:
Skal lige af med lidt galde : min firma er blevet opkøbt af et stort amerikansk firma, som før de endnu har den fjerneste idé om hvordan vi kører den danske del af firmaet, så er der sendt alle mulige dekreter ud her i weekenden, bl.a. vil de forbyde mig at holde fri Nytårsaften [smilie=xmasruinedf.gif] (fordi vi skal overholde nolge stramme indrapporteringsregler ), men det er tilfældigvis også min fridag (nemlig hver fredag)- så den har jeg ikke tænkt mig at jeg skal arbejde. De vil så også fjerne min (og min direktørs) mulighed for at bruge netbank og idet hele taget betale herfra ???! :-o :-o Hvad fanden har de gang i - dvs vi skal ikke have løn for December?? Vi skal ikke betale løn til alle de medarbejdere udenfor USA, som jeg er ansvarlig for at de får løn ????!! Hvad med kreditorerne, sjovt nok tror jeg sgu' også at de vil betales....... Har ellers været rigtig glad for at arbejde for dette amerikanske firma, men har skredet fra andre amerikanske virksomheder før, når de laver alt for mange sindsyge løsninger fordi de ikke forstår en dyt af hvordan man arbejder i Danmark.
Og dette her lagt oveni at jeg iforvejen dækker en medarbejders arbejde (hun holdt op) og for en som er langtidssyg - Jeg bliver vanvittig !!!! b-( ~x( ~x(

Så tror lige at jobindex får én til besøgende idag :(( :((


Øv sgu da Lise:( Det kan de ikke være bekendt!............ Må der ske et mirakel for dig på jobfronten. :ymhug:

_________________
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 14. dec 2010 14:36 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Kan I ikke få en mægler ind over som kan forklare hvordan tingene kører her også se om ikke der kan findes den gyldne mellem vej. Der er sgu stor forskel på USA og Danmark. (tag det fra en som har familie begge steder) Der må kunne findes en løsning. Og et andet er arbejde er selvfølgelig en god løsning, men mon ikke der er en anden, mener jobs hænger ikke på træerne lige pt desværre. :/ Sikke en rådden julegave!


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 14. dec 2010 17:10 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Diddah skrev:
Kan I ikke få en mægler ind over som kan forklare hvordan tingene kører her også se om ikke der kan findes den gyldne mellem vej. Der er sgu stor forskel på USA og Danmark. (tag det fra en som har familie begge steder) Der må kunne findes en løsning. Og et andet er arbejde er selvfølgelig en god løsning, men mon ikke der er en anden, mener jobs hænger ikke på træerne lige pt desværre. :/ Sikke en rådden julegave!


Jeg bliver som i reglen den, som forklarer dem hvordan tingene hænger sammen, men i nogle amerikanske firmaer er det bare umuligt at få dem til at fatte det ! Det passer nemlig ikke ind i de diagrammer de har i virksomheden og så dur det ikke. Jeg er ikke bange for at ikke kunne få nyt arbejde , bor i nærheden af KBH og har mange års erfaringer, gode referencer og en god uddannelse, jeg gider bare ikke, hvis jeg kan undgå det - det kræver mange resourcer hver gang og tro mig: jeg har prøvet det mange gange, da jeg har det med at skride, hvis det bliver for urimelige krav og endelig i dette job havde jeg fundet en intelligent direktør (en mangelvare), et forholdsvis menneskeligt amerikansk firma , nogle søde kolleger og en fornuftig arbejdstid og ikke mindst en god løn. Jeg må håbe på det bedste.

Tak for at I modtog mit brok med gode, kloge og trøstende indlæg ! :ymhug:

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker