Dato og tid er ons 24. apr 2024 05:20

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Indlæg: lør 7. maj 2011 20:17 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Godt at fagforeningen kan hjælpe, at køre erstatnings sag, siges at være MEGET hårdt psykisk, så synes kun du skal gøre det hvis du har overskuddet til det.

Mener ikke det skulle gøre den store forskel om du får dit arbejde tilbage eller ej, dog tror jeg det bliver MEGET ubehageligt at være der hvis du kommer tilbage og har kørt sag imod dem. (spidse kommentarer, evt. folk der giver en kold skulder osv. et konstant ondt øje) Så synes ikke du skal køre sag hvis du gerne vil tilbage, men hvis du ikke har ønsket så følg din mavefornemmelse og fagforeningens råd.

Og at komme tilbage tror jeg ikke er rart, men det er arbejde i en periode hvor arbejde er svært at få, hvis du ikke har lysten og føler dig presset og knuget over at skulle afsted, så lad være (min mening, og du skal selvfølgelig kun stole på dig selv og hvad du mener, så vil du afsted så gør det)

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 7. maj 2011 20:44 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 18. sep 2010 13:48
Indlæg: 417
dejligt fagforeningen vil hjælpe.....

Tror du skal glemme alt om at komme tilbage dertil, det er der nok ingen af jer der ville have det godt med...

Så syntes helt klart du skal køre erstatnings sagen og så komme videre med dit liv..

Iøvrigt noget fis det med at han ikke må fyre hende, selvom hendes prøve periode er ovre så kan hun da fyres lige så vel som andre... der er bare en opsigelse og han skal komme med en gyldig begrundelse...

Havde han nu tænkt sig om så havde han:

1. Ladet være med at ansætte hende, han må da ha vidst at der skulle spares (eller muligvis spares) for 4 mdr siden..
2. Have fyret hende INDEN hendes 3 mdr's prøveperiode var ovre

Man kan da på ingen måde retfærdiggøre at fyre en loyal ansat gennem 4 år der passer sit arbejde, frem for at fyre en der har været ansat i 4 mdr, og ikke passer det ordentligt, og som mangler erfaring..

_________________
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 7. maj 2011 21:35 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Jeg ville ikke tilbage til den chef og hvad med dine kollegaer har de bakket dig op? hvis ikke så tror jeg det bliver meget ubehageligt for dig at skulle arbejde der ,så jeg ville helt afgjort køre en erstatningssag for uberettiget fyring og den kan din fagforering køre for dig .Held og lykke med det og kram :ymhug:

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 8. maj 2011 08:06 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
som det vist tidligere er skrevet, så vil han af med dig. han er så fuld af ubehjælpelige forklaringer og har vist dummet sig ved tidligere lejligheder, som jeg husker.
hvis det er mulig med en økonomisk kompensation for uberettiget fyring, så ville jeg tage den med. men ellers se at komme videre med dit arbejdsliv og finde et sted, hvor du er mere værdsat af ledelsen.
sådan en situation kan smitte af på ens selvværd uanset hvor uberettiget det er. det er farligt. jeg ville søge en anden stilling i en anden virksomhed og glemme alt om at vende tilbage. eventuel arbejdsløshed er at foretrække fremfor et belastet arbejdsmiljø.

jeg håber du hurtigt finder noget nyt og bedre og får situationen afviklet på en god måde.

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 9. maj 2011 09:22 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
det ville jeg også gøre Rebekka .... se hvad fagforeningen og din chef vender tilbage med og nej, som regel er det aldrig en god tiung at komme retur til sådan en arbejdsplads, der vil altdi være sure miner.....

men at de vælger hende kontra dig....hahaha, man skulle næsten tro at hun havde "noget dirty stuff" på chefen....

og ellers skulle det da have været at hun var super duper god i forhold til dig, at han fravælger ancinitetten og erfaringen....og det siger du jo at hun netop ikke er bedre til......

jeg er sikker på at 3F sikkert også vil råde dig til noget erstatnings halløj....men hør hvad de har at sige... :-?

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 25. maj 2011 18:25 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Indlæg: 381
Geografisk sted: Studstrup
en lille opdatering *blink* ;) :-\

(Jeg siger lige undskyld på forhånd, jeg først nu set hvor mange smileys vi har så jeg gik smiley 8-} )

Nogen fra fagforeningen har været forbi mit arbejder og vi har haft en møde men hende, min tillidsman, min chef og hans chef. Min chef sad der bare og kom med løjn efter løjn efter løjn :-@ :^o (endlig en god grund til at bruger denne smiley) . Jeg har kommenteret hver eneste løjn han kom med og det var rart at si' imod :angry-cussingargument: .

Vi blev selvfølgelig ikke enig om noget så de har skrevet en uenigheds referat eller noget. Nu skal hende fra fagforeningen sender det videre forbundet og så skal de bestemmer hvis de vil ta' sagen videre eller ej... der vil gå en stuk tid før jeg hører noget... jeg håber ikke alt for langt :techie-hourglass: . Det kan godt være at forbundet ikke vil ta' sagen videre hvis de ikke er 100% sikker på at de kan vinde sagen. Men så har jeg i hvert fald prøvet.

Mens de var i gang med skriver den referat kunne jeg ser min chef bare stirrer på mig, direkt i øjnene, jeg blev SÅ gal ~x( og var SÅ tæt på at siger noget men i stedet for har jeg bare stirret tilbage... jeg har stirret ham ned HAHA @-) , han kig væk tid sidst. Det var en dejlig følelse. Hun fra fagforeningen sa efter følgende at jeg har gjørt det rigtig godt på vores møde (*) , at det var godt at jeg var med på den møde om at siger imod når han begynte at lyver. Hans chef må har undret sig lidt.

Nå, i dag gik jeg hjem fordi jeg virkelig ikke følte mig tilpas der. Jeg trænger nogle dager om at får min humør op igen :obscene-moneypiss: (denne smiley hjælpe). Jeg vil gerne prøver at fortsætter med arbejder indtil jeg ved hvad forbundet gør. Men det er ikke nemt. Den eneste grund jeg gør det er fordi jeg ville savner nogle af de go' kollegas jeg har. Så jeg bliver hjem resten af ugen og så ser jeg hvad jeg gør på mandag :D

Jeg vil gerne takker alle for deres søde ord *smækkys* :D :ymhug:

Men ja, jeg er stadig i krig :angry-fire: :angry-argument: :angry-teeth: :violence-ak47: :violence-chainsaw: :violence-duel: :violence-plasma: :violence-pistoldouble: :violence-minigun: :violence-instagib: :violence-captureflagred: :violence-bowandarrow: :violence-bomb: :violence-blades: :violence-axechase: :violence-enforcer: :violence-fencing: :violence-flak: :violence-glob: :violence-guntoting: :violence-hammer: :violence-impact: :violence-rambo: :violence-rapidfire: :violence-rocket: :violence-shock: :violence-smack: :violence-sniperdark: :violence-snipersmiley: :violence-stickwhack:


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 26. maj 2011 09:01 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Indlæg: 963
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Hvor er du modig Becca, bare at give ham tørt på mens hans egen chef sad der. Han må sku da ha fået røde øre. GODT GÅET SÅDAN. :clap: :clap: :clap: :clap:

_________________
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 26. maj 2011 09:08 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Er sejt, du får det ud af systemet :-)

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 26. maj 2011 09:14 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 18. sep 2010 13:48
Indlæg: 417
b-( til din chef!...

Sys du er sej :ymapplause: :-bd ^:)^ (*) (*) (*) (*) :ymdaydream: håber de vil køre sagen for dig :ympray:

_________________
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 6. okt 2011 12:50 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Indlæg: 381
Geografisk sted: Studstrup
Hej alle!!

Kan I husker den hele sag med at jeg blev fyret?? Jeg har kæmpet og kæmpet og i går blev saget afsluttet i København.... jeg vandt!!!! De skal betaler mig 25.000 kr for deres måde at behandler mig på :D Jeg er lidt stolt af migselv at jeg har kæmpet.... lille bitte mig vandt over de store chefer fra firmaet, ikke dårligt!!!

Utrolig dejlig at har det afsluttet, nu kan jeg kommer videre.

:D :D :D :D :D :D

Så snart jeg får pengerne skal min mand og jeg til en spa, det har jeg fortjent. ;)


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker