Dato og tid er tors 18. apr 2024 15:42

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: mis
Indlæg: man 19. sep 2011 18:11 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: fre 23. jul 2010 20:33
Indlæg: 266
Geografisk sted: Dragør
For et par uger siden døde min datters kanin. Hun har aldrig interesseret sig sådan helt vildt for den. Måske, tror moderen, var hun for lille da hun fik den.
Vi var helt enige om at hun lige skulle overveje det, inden hun besluttede sig for, om hun skulle have en ny kanin, eller eventuelt et andet kæledyr.
I fredags var hendes mor så i Netto. Der hang tre billeder af killinger.
Vi kommunikerede videre omkring projekt kæledyr, og Tilde kørte ned i Netto og så på de der katte. Temmeligt forudsigeligt ,men hun ville da helt vildt gerne have en kat. Hun havde taget sådan en slip med med telefonnummeret, og ringede selv (ret sejt synes jeg, men det er jo selvfølgelig det hun er blevet opdraget til.)
Hun blev orienteret om, at hvis hun bestemte sig for at, hvis hun skulle have en kat - så var det hendes fødselsdagsgave. (Hun fylder 11 på næste tirsdag).Jeg er sådan set ret pricipielt modstander af at give kæledyr i gave. Det var for mig rigtigt meget noget med at få et signal om, om det var vigtigst at få katten, eller om hun hellere ville have noget andet.
Hun ville have katten.
Vi var jo så nede og se de der katte in real life. Det gjorde ikke begejstringen mindre. Der var to hankatte og en hunkat. Den ene hankat havde navlebrok og alle havde lopper!
Nå. Hvorom alting er vi skal have kat. Og bare for at det ikke skal være løgn, så har vi (eller jeg) besluttet at vi skal have to. Begge med lopper, og en med navlebrok. Man kan jo lige så godt tage udfordringerne med det samme.
Vi skal hente dem på fredag. Min datter gik lidt i krise i dag da det gik op for hende at hun skulle til fødselsdag fredag. Det vil sige, at hun lige kan nå med ned og hente dem og så skal hun til fest.
(Jeg synes nu at det er lidt hyggeligt - tænk at have to små killinger helt for mig selv)
Glæder mig.

_________________
Carpe diem!
Mkh. PIa


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: mis
Indlæg: man 19. sep 2011 18:25 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
Hvor er du klog Pia

lyder multo multo hyggeligt.

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: mis
Indlæg: man 19. sep 2011 18:25 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Nej hvor dejligt :clap: :clap: :clap: og det er bare såååå godt at I har taget 2 stk så de har hinanden og det med lopper kan dyrlægen ordne ,for jeg går ud fra at I tager til dyrlægen og får dem tjekket og vaccineret og jeg glæder mig til at se billeder :-B :-D

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: mis
Indlæg: man 19. sep 2011 20:36 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Indlæg: 963
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Ja få dem hurtigt behandlet ellers kan i ha dem i huset mange år, ved det af bitter erfaring og masser af bid de elsker mit blod :doh: :doh:

Synes ellers du sagde sidst vi var sammen hun ikke forløbig skulle have nogle dyr :D

_________________
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: mis
Indlæg: man 19. sep 2011 20:57 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: fre 23. jul 2010 20:33
Indlæg: 266
Geografisk sted: Dragør
ja, ja, man har jo en beslutning, til man tar`en ny. I princippet var aftalen at hun skulle tænke indtil sin fødselsdag, men så var der jo lige de der søde killinger.....

_________________
Carpe diem!
Mkh. PIa


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: mis
Indlæg: tirs 20. sep 2011 07:32 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
nååååå, det kan man da godt forstå og når man ser dem som små nuttede killinger, så er man da helt solgt!! god fornøjelse på fredag med killingerne og loppebiddene......hahhahahaha, den plejer også at være klokkeren med min svigerforældres hund, jeg ved ALTID når hun har fået lopper....namme namme lad os æde Linda... :-l

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: mis
Indlæg: tirs 20. sep 2011 10:38 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: fre 23. jul 2010 20:33
Indlæg: 266
Geografisk sted: Dragør
Jeg tror så heldigvis at min datter har noget usædvanligt lækkert blod - hvis jeg får to myggestik får hun halvtreds, og hvis der er en eneste lus på hendes skole ender den i hendes hår. Så mon ikke også lopperne vil vælge hende?
(hold da egentlig op for en ondskabsfuld mor - jeg tro i stedet vi vil gå efter at få dem udryddet)

_________________
Carpe diem!
Mkh. PIa


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: mis
Indlæg: tors 29. sep 2011 22:31 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: fre 23. jul 2010 20:33
Indlæg: 266
Geografisk sted: Dragør
Vi har jo så fået vores søde killinger, og de er virkeligt søde.
De er jo godt nok søskende, men har en meget forskellig personlighed. En ting har de dog været enige om de sidste par dage.
På det ene af mine borde står det en kagedåse. Den har jeg brugt til at opbevare fyld til alle mine hækleprojekter. Det er kattenes yndlings-sovested. I morgen bliver jeg nødt til at gå op på loftet og finde en dåse mere, så de har en hver.

_________________
Carpe diem!
Mkh. PIa


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: mis
Indlæg: tors 29. sep 2011 23:10 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Det lyder sødt. Det skal vi da have et billede af. :D

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: mis
Indlæg: fre 30. sep 2011 00:32 
Offline
Smaragd
Smaragd
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 10. okt 2010 08:44
Indlæg: 134
Geografisk sted: Varde
Undskyld men hvorfor vælger du en syg kat til din datter. Det giver så mange tåre hvis de ikke klare den. tag da en rask kat. Har prøvet at stå em en søn på 11 år og en død kat. I dag er han 21 år og husker det stadig. Vi blev tilbudt den sødeste lille kælne kat. men nu er han sikker at han ikke kan tåle kat. den oplevelse vil han ikke prøve igen.
Det er jo ikke gratis at komme til dyrelægen. og der er jo masser af raske katte


Senest rettet af Bæk fre 30. sep 2011 09:59, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker