Dato og tid er tirs 16. apr 2024 09:07

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: man 26. sep 2011 02:34 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
Det var egentligt ikke specielt overraskende, for det sker hvert eneste år, men jeg er altid lidt spændt på,
hvornår det sker, og ved hvem det sker - mulighederne er jo mange.
Ikke at det er en god spænding.
Det er mere den slags spænding der opstår, når man ved noget uhyre ud-af-halsen-hængende planlægger et angreb.
Jeg ved i kender fornemmelsen.

I år var det Kvickly der "vandt" på datoen 25. september 2011.

Tre måneder før jul, og to måneder før det kan retfærdiggøres, spottede jeg den første nisse i butikken!

Den slags kan man jo kun "fejre", med en julesang...



eller to...



Billede

_________________
Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 26. sep 2011 06:31 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Altså jeg arbejder i denne stund på årets første juleprojekt, nemlig et juletrætæppe... Jeg skal for første gang holde julen, så jeg er gået temmelig meget juleamok. Næste projekt er julepuder og nissehuer til alle billederne her i huset, vi skulle gerne drukne i nisser senest midt November, så hvor er det dejlig at du bringer jul på banen, så kan jeg også begynde at bruge jule smileyerne!!! [smilie=cc.gif] [smilie=laughsanta.gif] [smilie=svartpuss.gif] [smilie=naughtsanta.gif] [smilie=santa3.gif] [smilie=smilie_xmas_097.gif] [smilie=snowman3.gif] [smilie=snowman2.gif]

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 26. sep 2011 07:07 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Indlæg: 963
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Jeg elsker også julen og hvad det fører med. Jeg strikker nisser hele året men mest fra nu af det skal jo nåes at have det færdigt til 1. søndag i advent :)) :)) [smilie=santa3.gif] [smilie=smilie_xmas_097.gif]

_________________
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 26. sep 2011 07:36 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 10:37
Indlæg: 208
Geografisk sted: Himmerland
Jeg erogs ved at starte projekt "syltede nissenumser" dette sjove julepynt hitter hos venner - og mange bruger det til værtinde gaver - så nej det er ikke for tidligt at jule :) :x-

_________________
Der er altid for meget at prøve, og alt for lidt tid....
http://www.123hjemmeside.dk/Design-by-mini


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 26. sep 2011 07:38 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
nej, nu må i ha' mig undskyldt- bladene er endnu ikke faldet af træerne og der er pt. 18 grader udenfor og i hopper gladeligt i og fejrer jul..............................

lad mig bare minde jer om det nye vejrtype, der tvinger os ind i offentlige transportmidler, når det går hårdest til. - ja, det er jo ikke julens skyld, men jul og kulde går i en vis forstand hånd i hånd.

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 26. sep 2011 07:47 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Træerne er stadig grønne her uden for mit vindue, godt not lidt matte. Men stadig grønne ikke gule eller orange. I får i alt fald ikke jule konkurrence i oktober! Skal altså også have et efterårs tema.

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 26. sep 2011 07:51 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
ARRRGGGHHH, skulle vi ikke lige spammes i reklamerne med hallowiiiin ting først, nu skal de fa....hve styr på deres helligdage du !!! [-x

Men Hanne for fanden da....hahhaahHAHAHAHAHAH, den der santa C. gine crazy....titihihih....fååååck, den er for sjov. må straks sende den vidre til mine veninder, så de kan få dagens griner... ;)-

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 26. sep 2011 08:44 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Jeg eeeeelsker jul!

Jeg har købt de første pakkekalender gaver til drengen, mere fordi de billige steder som Søstrene Grene og Tiger i uge 42 begynder at himle det hele op med julepynt også er det langt mellem nogle små brugbare gaver.

Selvom jeg elsker julen så synes jeg først det skulle fylder fra 1. november. Jeg har en mand som arbejder i butik og han bander og svovler fra uge 42 og frem til december fordi der får de juletingene og han ligner en dragqueen når han kommer hjem med at det glitter der på ham. Og forstår ham godt, og 1. november til 24 december er nu godt med tid ;)

Halloween, blaaaah.. ja undskyld mig, jeg har min amerikanske familie og det er slet ikke det samme som vores fordanskede halloween, åh og vi har jo fastelavn .. tsk tsk..

Men ikke desto mindre sidder jeg pt og brodere juletræstæppe og julepynt, det blir sååå fiiiint, men det burde det også, har været i gang siden august 2008 :ymblushing:


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 26. sep 2011 09:15 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 18. sep 2010 13:48
Indlæg: 417
Danagonia skrev:
Altså jeg arbejder i denne stund på årets første juleprojekt, nemlig et juletrætæppe... Jeg skal for første gang holde julen, så jeg er gået temmelig meget juleamok. Næste projekt er julepuder og nissehuer til alle billederne her i huset, vi skulle gerne drukne i nisser senest midt November, så hvor er det dejlig at du bringer jul på banen, så kan jeg også begynde at bruge jule smileyerne!!! [smilie=cc.gif] [smilie=laughsanta.gif] [smilie=svartpuss.gif] [smilie=naughtsanta.gif] [smilie=santa3.gif] [smilie=smilie_xmas_097.gif] [smilie=snowman3.gif] [smilie=snowman2.gif]


Har du en slagplan/inspirations kilde?..

Har nemli selv planlagt at lave et... det er første gang vi skal ha træ.. sys fisen er gammel nok til at få noget ud af det.. og vil jo gerne hun skal have den der "magiske" fornemmelse!

_________________
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 26. sep 2011 09:30 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Jeg elsker også julen og pynter rigtig meget op ude og inde ,men først i november og træerne er jo grønne endnu ,men når man læser alle indlæggene her så bliver man hurtig i jule stemning [smilie=naughtsanta.gif]

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker