Dato og tid er tors 28. mar 2024 11:39

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: ons 5. okt 2011 11:58 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Hej jeg sidder på jobsøgnings kursus og lærer jeg skal bruge alt det netværk jeg har.
Har lavet denne åbne ansøgning/port folio.

Hvis i tror i kender nogen der måske kender noget til noget arbejde i området mellem Aalborg og Brønderslev vil i så maile/facebook'e/vise dem denne lille hjemmeside, jeg har lavet, også selvom det ikke lige er regnskab.
Kravet for gratis virksomhedspraktik er, at jeg får noget ud af at være der, enten arbejde, eller erfaring jeg kan bruge andet sted, prøver en ny branche.

http://susannegerlach.weebly.com/index.html

Mange tak på forhånd piger.

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 5. okt 2011 19:35 
Offline
Rubin
Rubin
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Indlæg: 277
Geografisk sted: Kolding
Susanne, jeg har ikke en dyt forstand på ansøgninger men jeg synes at din er rigtig fin :ymapplause: :ymapplause:
Dog har du lige en lille smutter. Det hedder vakt din interesse, kommer af at vække ;)-
Held og lykke med den :ympray: for en O:-)


Senest rettet af brumbear ons 5. okt 2011 22:14, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 5. okt 2011 22:14 
Offline
Rubin
Rubin
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Indlæg: 277
Geografisk sted: Kolding
Susanne, efter et par timer bliver jeg nødt til at skrive igen for der er et ord fra din ansøgning der bliver ved med at spøge i min bevidsthed, nemlig undersøge :-?
Du skriver at du vil undersøge deres virksomhed.... Jeg tror ikke at nogen virksomhed selv vil bede om at blive undersøgt, ikke engang af en lille Sulsted-engel O:-)
Måske er jeg forkert på den. Jeg har det med en gang imellem at tage tingene for bogstaveligt. Du kan jo sagtens udelade sætningen uden at meningen går tabt ;)-
Var altså nødt til lige at skrive til dig så jeg kan få nattero i mit hoved :)) :))


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 6. okt 2011 10:38 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
hehe er bare i orden jo flere imputs jo bedre bliver det i sidste ende ;-)

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 6. okt 2011 14:59 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 10:37
Indlæg: 208
Geografisk sted: Himmerland
Kan desværre ikke hjælpe, da jeg er i samme siuation - så dem jeg finder - snupper jeg selv :)

Men ønske dig held og lykke - det kan jeg :x- :ymhug:

_________________
Der er altid for meget at prøve, og alt for lidt tid....
http://www.123hjemmeside.dk/Design-by-mini


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 6. okt 2011 15:46 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Synes det er en fin ansøgning, men mener ikke det hedder FAGLIGT ( alså med T ) men FAGLIG dygtig
Synes ikke om ordent STEMNING i den forbindelse. Jeg ville bruge ordet FORNEMMELSE.
Allersidst er der et , indenfor dette tegn ( Skal det ikke stå udenfor ?

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 6. okt 2011 17:48 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Tusind tak alle sammen i er rigtig søde til at komme med gode ideer. Efter 4 dage med 6 timers skrivning hver eneste dag, vælger jeg at holde fri resten af dagen. Kigger mere på det imorgen. Tror ikke rigtig den er på markedet endnu, folk kender ikke nogen, og jeg har ikke sendt den ud til nogen.
Har også haft min kusine der er uddannet i kommunikation til at læse den igennem, så der er endnu mere der skal kigges efter.

Stort kram til jer alle. Knus, og Mini123 selvfølgelig skal du tage hvad du finder selv ;-) I krig kærlighed og jobsøgning gælder alle kneb!

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 7. okt 2011 09:24 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Susanne, godt at du er ved at få ordnet de ord, der er forkert stavet. Men som en, der har ansat en del folk indenfor regnskab, så ville jeg ikke lægge dit galleri ud på denne side. Evt. arbejdsgivere har ikke brug for at vide, at du brænder for din hobby, det kan godt nævnes at du laver smykker, men det skal nedtones, hvis det er et regnskabsjob du søger. Evt. referencer med email adresser eller telefon numre er også en god idé. Dit CV må også gerne indeholde nogle oplysninger om hvilke opgaver du varetog på hvilket job, så en evt. arbejdsgiver kan se hvor meget erfaring du har indenfor hvilke områder. Jeg ville også skrive din barsel ind, så der ikke er nogen 'skjulte' oplysninger - total ærlighed er det bedste i en jobsøgningssituation.

Håber du får et job du bliver glad for og husk når du sidder i en jobsamtale, så er det ikke kun din person, der skal bedømmes. Du skal også bedømme firmaet, om du tror det er et sted for dig, så spørg ind til hvorfor jobbet er ledigt - og evt hvorfor den sidste i jobbet sagde op, det kan være du fornemmer noget på kropssproget om hvordan sandheden er..... Held og Lykke med din jobjagt ;)-

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker