Dato og tid er fre 19. apr 2024 04:43

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tors 27. okt 2011 18:39 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: fre 6. mar 2009 15:53
Indlæg: 67
Hej alle ,jja jeg er jo ikke en af dem der nogensinde har gjort mig bemærket med smykke fremvisning eller andet husflid,derimod har jeg brugt forummet til at sidde og kikke og og få nogle ideer ,men jeg er aldrig rigtig kommet igang,jeg har dog kommenteret ting og ønsket tillykke med fødselsdage,men har ikke været aktiv meget længe,jeg vil bare lige gøre opmærksom på at jeg stadig er på så jeg ikke bliver slettet.
Jeg har været i helvedes forgård (tror jeg ) en depresion som var ved at tage livet af mig er nu (endelig )ved at løsne sit tag i mig og jeg begynder at virke igen,jeg vil sådan ønske at jeg kan tage mig sammen til rigtig at blive kreativ ,for jeg har så mange smykkedele som jeg har købt igennem tiden og de skal jo gerne blive til noget,jeg vil lave lidt som jeg så vil vise,men I er jo alle så dygtige og så får jeg en slags præstations angst for at vise hvad jeg formår,jeg ved at det er noget pjat for vi laver jo forskellige ting,og vores stile er jo også forskellige.
Jeg håber at det er ok jeg lige skrev hvordan det står til ,for det havde jeg lige brug for at fortælle.

Hilsen Canto.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 27. okt 2011 19:37 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Indlæg: 381
Geografisk sted: Studstrup
Hej Canto!!

Velkom tilbage igen :ymhug:
Jeg har også netop været igennem en dårlige depression... det er hård. Men husk, du er ikke alene. Jeg er for en par uger side begyndt med smykker igen og det føler dejlig. :D Hvis du bor i Århus område kan vi møde en dag og laver smykker hvis du havde været intereseret ~o)

Og du skal ikke har præstations angst... vi har jo alle været begynder på en tidspunkt :D


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 27. okt 2011 23:23 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Velkommen tilbage :ymhug: og din lyst til smykker skal nok komme igen og du skal bestemt ikke have nogen præstations angst, for vi har alle været begynder engang også i smykke verden og du skal bare skrive herinde for vi lytter gerne og der er ingen der ved hvad dagen bringer gudskelov og alle kan komme ind i en depression når man mindst venter det :ymhug: :ymhug: :ymhug:

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 28. okt 2011 11:21 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Det er godt du stadig er her, og det er rigtig godt at du er ved at få det bedre. :ymhug:

Vis dog dine ting. Som du selv skriver, så har vi så forskellige stile og selvom du viser noget som vi andre ikke har lavet, så kan vi jo alle få idéer af hinanden. Det er det gode ved dette forum, ALT er velkomment. ;;)

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 28. okt 2011 17:20 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: fre 7. okt 2011 07:35
Indlæg: 145
Geografisk sted: Bornholm
Jeg fik også lettet mit hjerte herinde, lige da jeg var startet og fik sådan nogle søde, dejlige kommentarer fra de andre. Det luner dybt inde. Så jeg kan godt forstå dig. Jeg har det i øvrigt på samme måde som dig med hensyn til at vise ting frem herinde, for de andre er kanon dygtige. Så vi må overvinde vores præstationsangst og kaste os ud i det.
Når du har fået det bedre og fået lavet nogle flere smykker, så tror jeg også at du vil få lysten til at vise, hvad det er blevet til. :)-


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 30. okt 2011 21:33 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Godt at høre fra dig. Knus. Depression er noget pokkers noget at skulle igennem. Men det lykkes, og man kan virkelig mærke forskellen på den anden side.

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker