Dato og tid er tirs 19. mar 2024 09:26

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: tirs 15. nov 2011 13:05 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
NÅÅÅåååååååå manner....gimme gimme....hvor er han über nuser......og sørg endenlig for træne ham tidligt, jeg er da stødt på indtil flere snausere som var MEGET sin egen herre.... :snooty: og Tillykke til de nybagte forældre.... ;)-

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 15. nov 2011 18:21 
Offline
Smaragd
Smaragd
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. mar 2009 11:27
Indlæg: 171
Geografisk sted: Nordsjælland
Ja han er super skønno.. Og sin egen herre ;)- . Vi er begyndt at træne med ham.. Sit har han styr på... Og vi er i gang med at træne alene hjemme tid nu.. Jeg har kun 1½ uges sygeelding tilbage, og han skal jo være alene hjemme nogen timer til Nicoline kommer hjem.. Hvordan trænede i andre jeres hunde til at være alene hjemme ??

Han har fået rigtig meget lejetøj netop fordi tænderne klør, og alt skal jo undersøges med munden.. Og jeg gider ikk at mine sko skal tygges i stykker.. :D og hvad han ellers synes er spænnende...

_________________
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 15. nov 2011 22:01 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: lør 1. okt 2011 09:04
Indlæg: 136
Geografisk sted: Holbæk
hej
Jeg har tidligere haft en hund med hjemme-alene problemer. Hun kostede mig et utal af lædersko, og der er stadig mærker på utallige ejendele, selvom hun døde for 7 år siden...
Da vi fik vores cavalier, startede vi allerede på dag 1 med at træne. Vi gik fra hende, ud af døren, bare i et minut, og så ind igen. De gjorde vi hver dag, hver gang i lidt længere tid. Og hun får en hundekiks, når vi går (så hun er altid glad for at se os gå :-D .. heldigvis får vi også en varm velkomst, når vi kommer hjem igen :-D )
Der har ikke været det mindste optræk til ødelæggelser. Ydermere var hun i vores bryggers på ca 20 m3, så der var trygt og godt (hun havde så sit tæppe, legetøj, vand etc. Nu er hun så i hele huset, men vi kan se at hun stadig opholder sig i bryggerset, når hun er alene.

hilsen Gitte

_________________
hilsen Gitte


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 16. nov 2011 03:59 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
Billede Billede Hvor er han nuser!!! Billede

Billede

_________________
Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 16. nov 2011 08:50 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
Faktisk lidt ligesom Gitte (Griffen) skriver....gå fra ham, selvom det kun lige er ud af døren (sid på trappen - hvis lejlighed) og ellers gå rundt til hjørnet.....og øg tiden ganske langsomt og ROS frem for alt hvis der ikke er ødelagt noget når man kommer hjem og overvåg ham og stop ham i tide hvis i aner han skal til at begynde på noget og ja, vi brugte også den der med en lille guffer når vi gik om morgenen og til sidste ender de jo bare med at lege selv og så lægge sig til at sove indimellem.....de klaoge hoveder siger jo at hunde ikke rigtig har nogen tidsfornemmelse......men sjovt nok, så vidste vores lille malteser (dengang vi stadig havde ham) at klokken var ved at være komme hjem tid og var helt på lakridserne når han så hørte bilen ned på gaden og hehehhe, mange gange før min mor registrede at en af os kom hjem.....kors hvor man dog savner det lille kræ!!!! :ymdaydream:

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 19. nov 2011 12:42 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Han er total yndig. Tillykke med ham. :x-

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 24. nov 2011 16:06 
Offline
Smaragd
Smaragd
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. mar 2009 11:27
Indlæg: 171
Geografisk sted: Nordsjælland
1000 tak for alle de gode råd.. :D

Han er nu oppe på 3 timer alene, så mandag bliver en lidt hård dag for ham, selv om manden ville se om han evt kunne køre fra arbejdet tidligere...
Men det går rigtig fint med ham, selv om katten ikk er helt enig med os andre om at Kayser skal bo hos os. Men bare de får et tåleligt forhold til hinanden, så er jeg glad.. :)) . Katten syns at hunden er en L-)

_________________
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 30. maj 2016 10:12 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tirs 29. mar 2016 10:21
Indlæg: 4
- han er godt nok nuttet Billede :-D


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker