Dato og tid er tirs 16. apr 2024 09:06

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Kender du....
Indlæg: fre 18. nov 2011 10:59 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: fre 7. okt 2011 07:35
Indlæg: 145
Geografisk sted: Bornholm
Dette har intet med smykker eller andre hobbyer at gøre, men jeg vil gerne spørge, om der er nogen af jer, der har/har haft eller kender nogen, der har/har haft kendskab til "MADLOG" og/eller "MADITAL"???? Gode/dårlige erfaringer. Som du nok har gættet, så er jeg overvægtig og skal tabe mig ca. 25 kilo. Har før prøvet "SLANKEDOKTOR" men det var noget rod og der var ingen forståelse fra motionsrådgiveren mht. mine rygproblemer (mange smerter) og efter 3-4 måneder meldte jeg mig så ud. Jeg ved, at rigtig mange har været meget glade for "SLANKEDOKTOR" men det virkede desværre ikke for mig. Så jeg er i vildrede mht. at prøve de andre.

Mvh. Heidi


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 18. nov 2011 11:56 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: lør 21. maj 2011 13:34
Indlæg: 161
Jeg kender madlog. Det er 'bare' en log, men en temmelig udbygget en af slagsen. jeg mener, du kan prøve den gratis eller med begrænset funktionalitet.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 19. nov 2011 00:53 
Offline
Rubin
Rubin
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Indlæg: 277
Geografisk sted: Kolding
Jeg kender ingen af dem men har faktisk tabt 3-4 kilo efter at være blevet medlem herinde. Jeg startede jo med at læse en masse indlæg og stødte gang på gang på ord som lækkert, mums, snolde og guf.
Tænkte at det var da nogle gode ord om perler og hver gang jeg er liiige ved at falde for fristelsen til snolder og andre syndige sager, ja så suser billeder af lækre perler rundt i hovedet på mig. Tænker på hvor mange lækre perler jeg kan få for de samme penge :D


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 19. nov 2011 10:01 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: fre 7. okt 2011 07:35
Indlæg: 145
Geografisk sted: Bornholm
Det var da en rigtig god ide`. :-? Hvis jeg tænker på perler i stedet for slik og kager.... ja, det må helt klart afprøves. :D For der går mange, mange penge til perler. Så mange, at jeg på en eller anden måde alligevel får holdt det skjult for manden. :whistle: Til gengæld køber jeg så aldrig tøj, sko og tasker som gemmes bagerst i skabet. Jeg hader at shoppe tøj mm. til mig selv og køber kun noget, hvis jeg nærmest blir` tvunget til det. :)) Nej, lige så snart posten har været her, klipper jeg strengene op og tømmer poserne, kommer det hele i kasserne og smider kuverterne ud. Hvad han ikke ved, har han jo ikke ondt af. Vel!!!! :)) :)) Gad vide hvad han så tror, at jeg bruger mine penge på. :-? Bare han nu ikke tror, at jeg har sparet op....
=)) =)) =)) =))


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 19. nov 2011 10:05 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: fre 7. okt 2011 07:35
Indlæg: 145
Geografisk sted: Bornholm
Vil bare lige sige, at overstående er ment i sjov. Jeg prøver ikke på at lyde rig og smart, for det er jeg bestemt ikke. Jeg er på dagpenge og går rundt i det samme tøj, så selvom jeg bruger alle de penge, jeg kan undvære på perler, så er det altså ikke flere tusinde om måneden.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 19. nov 2011 11:39 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Jeg har brugt madlok og jeg tabte mig 10 kg, det eneste var at jeg ikke altid fik mit mad lokket ind så til sidst gik der ged i det. men jeg synes det er en fin progtam få små penge, der er også flere forskelige forume man kan deltage i og få støtte til at komme af med kg. Men jeg vil sige at det hele er op til dig selv, husk at det ikke er nok at ville på kur med munden, man skal også på kur med hovedet. Jeg ønsker dig held til at komme igan med det du nu føler er bedst for dig.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 19. nov 2011 20:55 
Offline
Rubin
Rubin
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Indlæg: 277
Geografisk sted: Kolding
Det er nemlig SÅ rigtigt hvad havfruen skriver: Man skal også ville med hovedet.
Overvægten sidder i hovedet var der slankeekspert der skrev engang.
Man skal allerførst indse at man har fortjent at tabe sig. At man er den vigtigste person i eens liv. At for at være noget for andre skal man først og fremmest være ordentlig ved sig selv så man kan have overskud til andre.
For mig virker kure ikke. Jeg har sat mig lidt ind i hvad der er sundt og godt og så tager jeg en enkelt eller to forandringer ad gangen. Så er det til at overskue uden at jeg løber sur i det. Nogle dårlige vaner er nemme at ændre, andre tager længere tid. Man må huske at det tager lang tid at tabe sig med et godt resultat uden at rende ind i yoyo-effekten. At det må hellere tage 3 år og blive godt end en hurtig 3måneders kur der ender skidt. Det er en ændring af kost og livsstil der skal til, ikke en kur man bliver færdig med for derefter at gå tilbage til det gamle....
Jeg har det sådan at jeg gerne vil bestemme selv. jeg kan ikke bruge færdigkure. Andre er lykkelige for vægtvogterne og andre programmer.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 20. nov 2011 10:46 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: fre 7. okt 2011 07:35
Indlæg: 145
Geografisk sted: Bornholm
Tak til Havfruen og Brumbear for de kloge ord, der klart gir` stof til eftertanke.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 21. nov 2011 11:12 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: man 11. jul 2011 10:43
Indlæg: 20
Helt enige med Brumbear, kunne ikke have sagt det bedre...


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker