Switch to full style
Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

Tillykke til Kirsten

søn 18. dec 2011 10:15

Tillykke med fødselsdagen, håber du får en dejlig dag. Her i nordsjælland sneer det og er gråt i vejret håber du har bedre vejr og solen vil skinne for dig.

:occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Kirsten

søn 18. dec 2011 10:39

Stort TILLYKKE med fødselsdagen :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Håber du får en god dag

Re: Tillykke til Kirsten

søn 18. dec 2011 12:04

Tillykke med dagen [smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthdaymulticolor: [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Kirsten

søn 18. dec 2011 12:05

Stort tillykke med dagen @};-

:occasion-birthdaymulticolor:

Re: Tillykke til Kirsten

søn 18. dec 2011 16:58

Billede

Billede

Re: Tillykke til Kirsten

søn 18. dec 2011 18:50

takker
Her på Sydsjælland har solen skinnet idag :-D blev for 51 år siden født på en søndag .... har som barn altid ønsket sne på min fødselsdag .... men er nu ret tilfreds med solskin idag .... synes jeg har fået sne nok de sidste par år :)) :))
Lidt underligt at tænke på, at næste gang jeg fylder rundt så er det 60 år ..... men hellere blive ældrere, når man tænker på alternativet :p
Håber I alle får en dejlig fredelig jul .... og at vi kan få nogle fredelige meningudvekslinger herinde fremover ...... :whistle: :ymhug: :ymhug:

Re: Tillykke til Kirsten

søn 18. dec 2011 18:56

Stort tillykke med fødselsdagen. [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Kirsten

man 19. dec 2011 22:09

Og typisk fra mig :)) :)) Forsinket,men KÆMPESTORT
[smilie=dannebrog02-medium.gif] :ymhug: TILLYKKE :ymhug: [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Skriv et svar