Switch to full style
Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

Rigtig glædelig jul til jer allesammen

tirs 20. dec 2011 11:08

[smilie=xmas.gif] [smilie=xmas.gif] [smilie=xmas.gif] [smilie=xmas.gif]

Jeg vil gerne ønske alle herinde på forum en rigtig glædelig jul, samt et godt og lykkebringende nytår. Tak for alt i det gamle år, og jeg håber at i også vil bruge vores skønne forum til næste år.

[smilie=dancing20snowman.gif]

Re: Rigtig glædelig jul til jer allesammen

tirs 20. dec 2011 11:58

I lige måde lene og tak til din mand og hvem ellers af drenegene der sørger for at vi kan være her inde.....når der går kuk i det indimellem....

For mit vedkommende. HELT SIKKERT jeg render sgu ingen vegne.:teasing-neener: [smilie=santa3.gif] [smilie=christmastree.gif] [smilie=santa-7268.gif] [smilie=christmas3.gif]

Re: Rigtig glædelig jul til jer allesammen

tirs 20. dec 2011 12:40

Tak i lige måde hils familien og jeg løber ingen steder nyder forummet
knus Eva1950

Re: Rigtig glædelig jul til jer allesammen

tirs 20. dec 2011 13:04

Tak ilige måde Lene og tak for alletiders forum
[smilie=smilie_xmas_097.gif]

Re: Rigtig glædelig jul til jer allesammen

tirs 20. dec 2011 17:02

Også glædelig jul til dig og din familie.
Tak for forummet, som vi jo ikke kan undvære. Tænker tit på at det er en nødvendighed lige at åbne op til det, selvom jeg måske lige er på weekend i en ande del af landet.
Så lidt afhængig er jeg i hvert tilfælde. [smilie=smilie_xmas_097.gif] [smilie=smilie_xmas_097.gif] [smilie=smilie_xmas_097.gif]

Re: Rigtig glædelig jul til jer allesammen

tirs 20. dec 2011 17:26

Tak og i lige måde. Glædelig jul til alle herinde. [smilie=smilie_xmas_097.gif]

Re: Rigtig glædelig jul til jer allesammen

ons 21. dec 2011 07:31

Også en god jul og godt nytår skal lyde fra mig, til alle herinde. Jeg kan heller ikke undvære dette dejlige forum
TAK LENE OG KLAUS.

[smilie=santa3.gif] [smilie=smilie_xmas_097.gif] [smilie=4616.gif] [smilie=santa-7268.gif] [smilie=christmastree.gif]

Re: Rigtig glædelig jul til jer allesammen

ons 21. dec 2011 15:27

Tak og i lige måde!!!! :D

Re: Rigtig glædelig jul til jer allesammen

ons 21. dec 2011 16:40

Tak og i ligemåde til alle her inde [smilie=smilie_xmas_097.gif] [smilie=4616.gif] [smilie=christmas3.gif] [smilie=santa-7268.gif] [smilie=christmastree.gif] [smilie=christmascandle.gif]

Re: Rigtig glædelig jul til jer allesammen

tors 22. dec 2011 21:36

Også de bedste ønsker om en glædelig jul og et godt nytår til jer alle fra mig.

Og et glædeligt solhverv også - det er jo i dag :-D

Nu går det mod lysere tider...

Billede


Billede
Skriv et svar