Dato og tid er fre 29. mar 2024 07:55

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tirs 27. mar 2012 19:09 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Tillykke til alle der har haft fødselsdage!
Nu tilbage efter 14 dages ferie i Thailand, med elefant ridning, snorkling og SHOPPING, sleeping and svimming og alt for mange ladyboys på udflugterne.
Men super duper fed ferie, men super godt at være hjemme i gode gamle "kolde Danmark" igen. 47 grader og 39 i skyggen er ikke lige mig. :-) og skønt at komme hjem og se små blå forårs blomster i haven. og jobsamtale i morgen, et muligt 3 måneders vikariat hvor de har kontaktet mig. Håber håber.

Ellers har jeg taget beslutningen om at starte på lærer uddannelsen hvis ikke jeg har arbejde til sommer. Vil ikke gå ledig i 2 år, er der ikke noget efter et år tror jeg ikke der er i det andet. Så hellere forsøge at komme videre, skal læse matematik, og special pædagogik også står jeg lidt og tvivler på sidste linie fag. lysten siger materielt design men mon der er arbejde i det? Men er jo der hjertet er....

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 27. mar 2012 22:11 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Lyder som en fed ferie! Krydser fingre for dig med jobbet. Ellers lyder lærerstudiet jo spændende. Jeg er i hvert fald super glad for det. Der er faktisk stor mangel på sløjdlærer, så det er ikke noget dumt linjefag ;) Kan kun stærkt anbefale at følge sit hjerte, når det kommer til valg af linjefag! Men start med matematik og så prøv de andre linjefag af i din praktik før du vælger.

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 28. mar 2012 10:36 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Indlæg: 874
Geografisk sted: Als
Lyder godt med din ferie, men det var dog noget af nogle temperaturer,
I har været udsat for ~o)
Lyder også godt at du har taget en beslutning og har mulighed for at
følge dit hjerte, det er jo DIT liv @};- @};- @};-


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 28. mar 2012 15:45 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
Øhh, hvad er en ladyboy? en thai-gigolo? eller hvordan?

lyder ellers fedt med din tur og dine planer om uddannelse til lærer. 49 grader!

Købte du ingen sten i Thailand? eller er det en overraskelse?

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 28. mar 2012 16:23 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Indlæg: 782
Velkommen hjem fra varmen

Godt at du har planer for fremtiden :ymhug: :ymhug: :ymhug:

_________________
Hilsen Eva1950


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 28. mar 2012 19:18 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Mange tak alle, En lady boy er en slags transvestit, det er en kvindelig prostitueret som egentligt er en mand. r
Ret skræmmende, det er normalt hvis en familie har for "mange" sønner, at de så giver de yngste kvindelige hormoner fra de er 2 år gamle for at de som "voksne" kan arbejde som "ludere", mange unge single fyre er rejst til Thailand og er kommet hjem med en "sød pige" som så viser sig at have noget de ikke burde. Personligt kender jeg til 2 fra folkeskole tiden, som har været i Thailand fundet søde piger, de har "inviteret" med på hotellet, hvor de fik sig en overraskelse.
Var i en slags jomfru ane gade hvor der var strip ud til gaderne, (kl 20) og tonsvis af sælgere der ville sælge forskellige "sex shows" man skulle lige "se" gaden og det "liv" der var der, og man var virkelig i tvivl kvinde eller mand. Er MEGET svært at se forskel, synes mest det er hofterne og skuldrene der afslører dem.... Men vi gik fra den ene ende af gaden til den anden og tog en Tuk Tuk (knallert agtig taxa) tilbage til hotellet, hvor selv hard rock cafe, havde strip skumbads show da vi kørte forbi...
Godt nok en anden kultur.

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker