Switch to full style
Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

Må lige dele vores glæde ud til alle jer

ons 30. maj 2012 22:30

[smilie=dannebrog02-medium.gif]
Den sidste uge har været helt forrygende :
Onsdag i sidste uge fik vi at vide at søn nr 2 var blevet accepteret ind på Aurehøj Gymnasium på musiklinien - blev afvist sidste år men har så været på Ollerup Musik efterskole og nu lykkedes det.

Torsdag kom søn nr 3 in på Birkerød Gymnasium på den linie han gerne ville ind på. :-bd :-bd

Og idag var søn nr 1 oppe og forsvare sit speciale på CBS , fik et flot 12 tal og kan nu kalde sig : cand merc IMM....... og har fået tilbudt at lave en PHD !


Det kører sgu da lige nu for mine fantastiske drenge !!!!

Re: Må lige dele vores glæde ud til alle jer

ons 30. maj 2012 22:49

Lise Sonne skrev:[smilie=dannebrog02-medium.gif]
Den sidste uge har været helt forrygende :
Onsdag i sidste uge fik vi at vide at søn nr 2 var blevet accepteret ind på Aurehøj Gymnasium på musiklinien - blev afvist sidste år men har så været på Ollerup Musik efterskole og nu lykkedes det.

Torsdag kom søn nr 3 in på Birkerød Gymnasium på den linie han gerne ville ind på. :-bd :-bd

Og idag var søn nr 1 oppe og forsvare sit speciale på CBS , fik et flot 12 tal og kan nu kalde sig : cand merc IMM....... og har fået tilbudt at lave en PHD !


Det kører sgu da lige nu for mine fantastiske drenge !!!!

STORT tillykke med dem Lise :-)

Re: Må lige dele vores glæde ud til alle jer

ons 30. maj 2012 22:50

miska skrev:
Lise Sonne skrev:[smilie=dannebrog02-medium.gif]
Den sidste uge har været helt forrygende :
Onsdag i sidste uge fik vi at vide at søn nr 2 var blevet accepteret ind på Aurehøj Gymnasium på musiklinien - blev afvist sidste år men har så været på Ollerup Musik efterskole og nu lykkedes det.

Torsdag kom søn nr 3 in på Birkerød Gymnasium på den linie han gerne ville ind på. :-bd :-bd

Og idag var søn nr 1 oppe og forsvare sit speciale på CBS , fik et flot 12 tal og kan nu kalde sig : cand merc IMM....... og har fået tilbudt at lave en PHD !


Det kører sgu da lige nu for mine fantastiske drenge !!!!

STORT tillykke med dem, Lise :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Re: Må lige dele vores glæde ud til alle jer

tors 31. maj 2012 07:23

Så flot af ham Lise. Stort stort tillykke med ham og jeg forstår din stolthed.

Re: Må lige dele vores glæde ud til alle jer

tors 31. maj 2012 09:40

Kan godt forstå du er stolt. Stort tillykke med dem alle 3. :ymhug: :ymhug: :ymhug:

Re: Må lige dele vores glæde ud til alle jer

tors 31. maj 2012 14:53

Hjertelig tillykke Lise, det er rigtig godt gået af dem begge to @};- @};- :ymhug:

Re: Må lige dele vores glæde ud til alle jer

tors 31. maj 2012 15:54

SÅ sejt!!! :ymhug: :ymhug: :ymhug: Tillykke, det er det allerbedste i verden, når det går ungerne godt <3

Re: Må lige dele vores glæde ud til alle jer

tors 31. maj 2012 15:59

Tillykke

Særlig herligt, når noget ikke lykkedes i første forsøg, men at han fik medgang i forsøg nummer to.

Jeg ved, hvad cand.merc. er, men hvad filan er IMM? International et-eller-andet .... :think:

Re: Må lige dele vores glæde ud til alle jer

fre 1. jun 2012 08:41

mjanneh skrev:Tillykke

Særlig herligt, når noget ikke lykkedes i første forsøg, men at han fik medgang i forsøg nummer to.

Jeg ved, hvad cand.merc. er, men hvad filan er IMM? International et-eller-andet .... :think:


International Marketing and Management.... undervisningen foregår på engelsk og han har været et ½ år i Mumbai og læser der også.

Tak for alle lykønskningerne :-D
Skriv et svar