Dato og tid er ons 17. apr 2024 00:37

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons 17. jun 2009 21:06 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Hun er ikke til salg og det er der mange der ikke kan forstå så jeg plejer at sige hun koster 5000euro og her den anden dag var det så en mand der blev skide sur da jeg først havde sagt at hun ikke var til salg og da han så blev ved sagde jeg at hun skulle koste 5000euro Du tror da hvis at du er noget sagde han. Og ja det gør jeg for jeg er nemlig mig og der er ikke andre der er mig. :)) :))

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. jun 2009 07:57 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
=)) Ha ha... Utroligt man ikke bare kan acceptere den ikke er til salg hva...

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. jun 2009 08:00 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Indlæg: 330
Geografisk sted: København
haha men du må da lave nogle flere havfruer så hvis folk er intresseret i den.. bare nogle der ikke ligner måske ;)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. jun 2009 08:07 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Ervi tovlige det har taget 2ndr at lave min havfrue ,og det er også en af grundene til at hun ikke er til salg. Samtidigt bruger jeg hene som logo på mit visitkort. det er en profesonel forograf det har taget det billed jeg bruger her inde og ,den har også været i ugebladet hjemmet sidste år, så det er flere som kommer bare for at se hende. Så hun er næsten blevet mit varetegn så sefølelig skal hun bo her hos mig.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Senest rettet af Havfruen tors 18. jun 2009 20:49, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. jun 2009 08:48 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Hold da ellers op for en rå lækker butik I har. Den ser helt fantastisk og indbydende ud. Der ville jeg i hvert fald gerne en tur forbi, men min pengepung siger mig det er godt jeg bor så langt væk.. =))

Skøn havfrue du har lavet. Jeg er med i en kreativ gruppe, hvor vi for første gang lærte at filte, sidste gang vi mødtes.

jeg lavede en filtet mus, den er måske knap så køn, men hold op hvor var det hyggeligt at sidde og lave. Hvis jeg finder tid til det, kan jeg tage billeder af den og lægge dem op et sted herinde.. :)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. jun 2009 09:06 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Det vil vi da gerne se jeg mener vi har en tråd som heder mine andre hobys og der trenger der til at vi får noget lagt ind. Hi Hi for vi kan vel ikke kun lave perler vi må jo huske at laver andre ting også så vi nyder vores perler og at det ikke bliver til en fabrik at laver vores smykker.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. jun 2009 20:35 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Indlæg: 782
Hvor er det en indbydende flot butik man kan se at I kræser for den
Sådan en butik skal nok få mange kunder
Ja Kirsten vi er alle unike og hvor skal vi være glade for det
I skal nok få en masse at lave med alle de turister der kommer

Hvor længe har I haft butikken? ;)

_________________
Hilsen Eva1950


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. jun 2009 20:53 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Hej Eva vi har nu haft butikken i 1 1/2 år og vi kan merke fremgang fra sidste år , men ting tager tid og vi kan ikke leve af den min mand er edb mand og laver pogrammer ved siden af og jeg har en flexjob her hjeme det vil sige at jeg er andsat af min mand til at arbejd 15 timer om ugen .Men vi klager ikke vi har selv valgt at det var det vi ville og hvis vi skulle nå at leve vpres drøme ud skulle det være nu da vi ikke er 17 år mere. :)) :))

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. jun 2009 21:07 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Indlæg: 330
Geografisk sted: København
man siger jo også en butik tage flere år at køre helt op og i lyder til allerede at være kommet langt og fremgang i disse økonomiske krise tider er vist også et godt tegn så jeres butik skal nok blive en stor succes er jeg sikker på..
er der egentlig mange kunder altså fra fur af??? jeg tænker bare det er jo også en god gave butik ;)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. jun 2009 22:24 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Indlæg: 782
Ja det tager lang tid men som du siger vi vil det her

Har for 10 år siden været selvstændig i 15 år ved at det kan tage tid, men sådan er det ,og det er sjovt og man får en form for tilfredshed ved at have sit eget og ja det kan være hårdt
Håber ikke du har for lange åbningstider for så bliver det svært, men selvfølgelig man vil jo gerne have omsætning når der er kunder, for om sommeren kan det jo blive nogle lange åbningstider ;)

_________________
Hilsen Eva1950


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker