Switch to full style
Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

Vores Butik på Fur.

ons 17. jun 2009 15:57

Her er lidt billeder fra vores lille butik .
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Og lige et af frugen selv og hun trenger til at blive klippet men det bliver først på tirsdag.
Billede

Re: Vores Butik på Fur.

ons 17. jun 2009 15:59

NØØØØØJJJJJ en lækker butik.....og der er bare mange søde, fine, lækre ting.......og kan godt lide dine nisser i baggrunden og så din havfrue....og sikke nogle "atributter" :-D

Re: Vores Butik på Fur.

ons 17. jun 2009 16:01

Er det havfruens du taler om eller mine :?: =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))

Re: Vores Butik på Fur.

ons 17. jun 2009 16:06

hahahHAHAHAHAHAHA.........det var nu damen der sad på bordet!!! :)) :)) :))

Re: Vores Butik på Fur.

ons 17. jun 2009 16:15

Sikke da en flot og indbydende butik, jeg håber at du får en masse kunder her i sommer.
Og sikke nogle flotte damer der bag, og på disken. :D :x- :ymhug:

Re: Vores Butik på Fur.

ons 17. jun 2009 16:44

Hold op en lækker og flot butik og dine nisser gufffff og jeg håber du har et lille lager af filtenisser når vi kommer op til jer i august , for dem skal jeg bare have med hjem til Falster og bo ,og gerne i flere str. så du må holde dem tilbage så ikke turisterne køber dem allesammen ,for vi er vilde med julen og den lille postmand opdagede med det samme Fur øllen i skabet, for han samler på øl fra de små bryggerier. Hvor ser du nydelig og smart ud og hyggeligt at du sidder og filter imens kunderne kigger på :clap: ;)- laver du også filte trolde :?:

Re: Vores Butik på Fur.

ons 17. jun 2009 17:16

Ja jeg er ved at lave trolde til vores sommer kunst udstilling som løner af stablen de første 3 uger i juli. skal nol tage billeder når de er færdige.
Og tak til jer alle for de flotte ord om butikken vi er også selv meget glade for som den ser ud og vi synes også at vores ting er lækker.Så kom i bar her op og kik og sig lige til så jeg kan give en kop ~o) og en sluder

Re: Vores Butik på Fur.

ons 17. jun 2009 18:42

juhu nu kom der billeder.. haha jeg har jo også kun spurt dig hundrede gange..
men nej den er lækker den butik godt den ligger helt på fur haha godt den ikke lige ligger rundt om hjørnet..
men jeg vil til fur men jeg skal lige overtale min mor for der er lidt langt at tage men men nu må vi se ;)

Re: Vores Butik på Fur.

ons 17. jun 2009 19:46

Så smuk en butik - en butik man bare får lyst til at fare ind og " voldhandle " i .
Et rigtig dejligt billede af dig Kirsten samt din " frue ".

Re: Vores Butik på Fur.

ons 17. jun 2009 20:54

Ja lille ved jeg nu ikke om jeg vil kalde den :-D Super billed af havfruen forresten... Hun er altså bare fin... Beholder du hende til dig selv eller er hun til salg i butikken?
Skriv et svar