Switch to full style
Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

TILLYKKE TIL PRINSESSE

man 24. sep 2012 10:45

:occasion-birthdaymulticolor:

Tillykke med fødselsdagen.. Håber du får en god dag - med hygge og godt humør. :ymparty:

[smilie=dannebrog027.gif]

Re: TILLYKKE TIL PRINSESSE

man 24. sep 2012 12:34

Også tillykke herfra [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: TILLYKKE TIL PRINSESSE

man 24. sep 2012 16:51

Tusind tak skal I have. Vi har haft en dejlig dag her. Vi var jo nede i det sønderjydske i lørdags for at fejre dagen sammen med familien. Det var bare SÅ hyggeligt. Min far havde bestilt vildsvin med flødekartofler, salat, brød, sovs og frikadeller til alle unger. Det var bare MUMS!
Fik 2 fantastisk flotte ringe af min mand og vores 2 prinsesser. Den ene er en alliancering.
Ligger billede ind senere.

Re: TILLYKKE TIL PRINSESSE

man 24. sep 2012 17:08

[smilie=dannebrog02-medium.gif] TILLYKKE [smilie=dannebrog02-medium.gif] Har du været meget stormfuld i år? Vi er ved at blæse væk fra lille Als.. =)) =))
Lyder som om du har haft en ganske dejlig dag :-D

Re: TILLYKKE TIL PRINSESSE

man 24. sep 2012 17:35

Tillykke med dagen [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: TILLYKKE TIL PRINSESSE

man 24. sep 2012 19:04

Anne Marthin skrev:[smilie=dannebrog02-medium.gif] TILLYKKE [smilie=dannebrog02-medium.gif] Har du været meget stormfuld i år? Vi er ved at blæse væk fra lille Als.. =)) =))
Lyder som om du har haft en ganske dejlig dag :-D


=)) =)) =)) Måske en lille bitte smule ;))
Jeg har ellers lige været dernede i lørdags og da var det dejligt....meeen nu er vi jo ikke dernede mere, så må det gerne storme og blæse igen.... :)) :)) :))

Re: TILLYKKE TIL PRINSESSE

man 24. sep 2012 19:50

[smilie=dannebrog02-medium.gif] Tillykke med dagen det lyder jo til du er blevet forkælet, som det høre sig til :-) [smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthdaymulticolor:

Re: TILLYKKE TIL PRINSESSE

tirs 25. sep 2012 17:28

:occasion-birthdaymulticolor:
Skriv et svar