Switch to full style
Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

God jul og godt nytår

lør 22. dec 2012 16:56

[smilie=smilie_xmas_097.gif] [smilie=smilie_xmas_097.gif] [smilie=smilie_xmas_097.gif]

Hej alle sammen, jeg vil gerne ønske jer allesammen en rigtig god jul, og et godt og lykkebringende nytår, med håbet om at i vil få en masse goder stunder herinde igen til næste år.

[smilie=santaclaus.gif] [smilie=santaclaus.gif] [smilie=santaclaus.gif] [smilie=santaclaus.gif] [smilie=santaclaus.gif] [smilie=santaclaus.gif] [smilie=santaclaus.gif] [smilie=santaclaus.gif] [smilie=santaclaus.gif] [smilie=santaclaus.gif] [smilie=santaclaus.gif]

Re: Gog jul og godt nytår

lør 22. dec 2012 22:53

Det vil vi helt sikkert, Lene :ymhug:

Takker for i år og ønsker dig

glædelig jul og godt nytår [smilie=laughsanta.gif]

Re: Gog jul og godt nytår

søn 23. dec 2012 09:45

Tusind tak Lene. Og en rigtig glædelig jul og godt nytår til dig og dine kære også.
Også en rigtig glædelig jul og godt nytår til alle jer andre herinde. :occasion-xmas:
Håber år 2013 bliver lige så kreativ som 2012 har været.
:ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug:

og nu kommer julemanden snart [smilie=santa-7268.gif]
husk at sætte småkager og mælk frem [smilie=gingerbsmiley.gif]

Re: Gog jul og godt nytår

søn 23. dec 2012 09:48

TAK I LIGE MÅDE LENE OG JEG HÅBER ALLE HERINDE OGSÅ FÅR EN GOD JUL OG ET GODT NYTÅR [smilie=santa3.gif] [smilie=laughsanta.gif] [smilie=santaclaus.gif]

Re: God jul og godt nytår

man 24. dec 2012 08:53

Tak Lene. Jeg vil også sende jer alle her inde en glædelig jul og godt nytårs hilsen.

Ja vi håber 2013 vil bringe mere overskud til perlerier.

[smilie=santa3.gif] [smilie=santa3.gif] [smilie=smilie_xmas_097.gif] [smilie=smilie_xmas_097.gif] [smilie=smilie_xmas_097.gif]

Re: God jul og godt nytår

man 24. dec 2012 10:00

Tak i lige måde Lene og alle herinde ønskes en glædelig jul samt et lykkebringende Nytår [smilie=smilie_xmas_097.gif] [smilie=smilie_xmas_097.gif] [smilie=smilie_xmas_097.gif]

Re: God jul og godt nytår

man 24. dec 2012 11:25

Glædelig jul til Jer alle. [smilie=santa3.gif]

[smilie=xmas_nekt.gif]
Skriv et svar