Dato og tid er tirs 19. mar 2024 12:38

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Andre hobbys
Indlæg: lør 26. jan 2013 09:53 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: fre 13. aug 2010 18:10
Indlæg: 197
Geografisk sted: Vester Åby
Hej Alle
Jeg er bare vildt nysgerrig, Så jeg vil høre hvilken hobbyer i har udover smykkerne.
Jeg har nemlig en teori om at kreative mennesker oftes har gang i mere end en ting.

Jeg har selv gang i rigtigt mange ting, når jeg har tid.
Jeg strikker og det skal helt være trøjer med mønstre. nå ja så syr jeg tøj og jeg er lige ved at begynde at lave patchwork for jeg har fundet et sengetæppe jeg bare må lave.
og ellers er mit værksted spækket med en masse andre ting som jeg som regl laver sammen med børnene.

På smykke siden arbejder jeg selvfølgelig i perler men jeg bruger i øjeblikket mere tid på at arbejde i sølv. Jeg er meget optaget af at lodde og skabe smykker på denne måde. Jeg laver rigtigt mange ring.


JEg vil vilt gerne høre hvad i går og har gang i.

_________________
Hilsen Smykke damen


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 26. jan 2013 11:32 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
Jeg strikker, hækler, maler, samler på koge, og bagebøger, udover mine smykker. Og så elsker jeg min have.
Jeg strikker en del baby tøj, ikke fordi at jeg har brug for det, men det tager ikke så lang tid, og så er det jo så nuttet, og der er sommetider nogen der gerne vil købe. :ymdaydream:
Jeg elsker at bage, og lave mad, og jeg er en af dem der læser kogebøger for min fornøjelses skyld. :x-
Jeg maler også malerier, og har mit eget atelier, men det bliver desværre ikke til så meget, da jeg hår travlt med shoppen.

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 26. jan 2013 16:39 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Udover smykkerne så

Syer jeg, både små ting i filt, men også tøj, puder og tæpper. Jeg har lige lært at hækle så det hygger jeg mig også med.

Jeg zentangler, og tegner meget, ville gerne tilbage til at farvelægge og lave animation, men desværre er den en dyr hobby at vedligeholde, så er det billigere med vandfarver som jeg også holder meget af.

Jeg skriver også digte her og der, men ikke så meget som ellers. Jeg hygger også meget med mine hunde, jeg læser psykologi som en hobby og jeg elsker også at bage brød gerne sammen med sønnemanden.

Ellers så rent hobbymæssigt prøver jeg gerne lidt af hvert haha, hvis bare man havde penge og ikke mindst tid nok til alt det man gerne vil.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 26. jan 2013 20:42 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Hækler meget for tiden, passer mit energi niv. da jeg kan hækle en enkelt omgang lægge væk, også hurtigt tage frem igen uden at skulle finde en masse værktøj og materialer frem. (Bliver for hurtigt flad)

Læser bøger, ser madlavning på tv.
Så prøver jeg at gøre meget ud af at lave små kreative ting med datteren, hvor vi maler lidt, klippe klistrer kort på hendes premisser hun laver fine kort som så skal sendes til fætre og kusiner.

Har leget lidt med nålefiltning, men det bliver nok igen når energien kommer igen, sammen med strik, smykkerne og tegningen. :-)
Pt. er det næsten kun hæklenålen jeg kan overkomme.

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 27. jan 2013 11:24 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: fre 13. aug 2010 18:10
Indlæg: 197
Geografisk sted: Vester Åby
Det er dejligt at høre at i andre også har gang i en masse ved siden af smykkerne.
Jeg sapper lidt alt efter hvad jeg lige gider at lave. Dvs når jeg har tid:-)
For der er selvfølgelig også lige mit job og så læser jeg også diplom i ledelse.
Nå ja så er der llige de 3 børn der også skal have deres andel. Men det er dejligt at de er ved at være så store at de kan gå med på værksted og lave noget.

_________________
Hilsen Smykke damen


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 27. jan 2013 12:38 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tors 2. aug 2012 10:52
Indlæg: 22
For tiden står smykkerne på standt bay. men jeg strikker og det er jeg mega glad for luge om snart får jeg en masse strømpe garn hjem til vores butik, og så skal jeg ahve striket nogle prøver op , så folk kan se det og det skal både være strømper ,men også baby tøj da det jo godt kan bruges til andet en strømper. og det kan gå i vadke maskinen og det er jo super da de unge ikke har tid til at vaske i hånde
Jeg arnejder også med skulpturet i et produkt som heder power tex.

_________________
Jeg er desvære skrive ordblind, håber at i kan læse det jeg skriver


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 3. maj 2013 00:27 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: fre 3. maj 2013 00:07
Indlæg: 5
Jeg programmerer på livet løs, så der snart kan ske nogle mirakler på smykkeområdet :)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker