Switch to full style
Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

Re: Brugernavne

lør 29. aug 2009 17:18

jeg hedder jo natasja of så er mit mellem navn amalie derfor natasjaA men ikke så opfindsomt men hmm det er nemt at huske...

Re: Brugernavne

lør 29. aug 2009 17:50

Jeg hedder Danagonia, fordi det er mit fe navn :-D Jeg fandt på det, fordi der ikke skulle være andre der brugte det ord som jeg valgte. Jeg ville også gerne have en referance til Danmark, og så blev det Danagonia. Jeg googlede ordet og det findes umiddelbart ikke andre steder på nettet :-D Så det er mit "brand" så at sige :-D

Re: Brugernavne

søn 30. aug 2009 12:35

Ja jeg hedder canto efter min schæferhund som vi måtte gå af med da jeg blev syg
og fik en hjerteoperation,han var simpelthen for stor ,jeg kunne ikke styre ham og
da jeg jo går hjemme så var det jo mig han elskede,nej men det var mors hund,og
sorgen var stor,derfor valgte jeg canto,jeg hedder bronni på det andet forum det er
mine sønners navne brian og ronnie sat sammen. :)-


Hilsen Marianne canto

Re: Brugernavne

man 31. aug 2009 08:49

Jeg valgte Shawnee - for det hedder min pruhhest.. Og så er det lidt mere eksotisk end Mette... :D

Re: Brugernavne

man 31. aug 2009 21:35

Jeg hedder også mit navn
er light dement
så nu kan jeg huske hvad jeg hedder
Det værste er kodeord
så derfor skriver jeg alle de Forum
jeg er i en lille rød bog ;)-

Re: Brugernavne

tirs 1. sep 2009 11:41

Tjaa... jeg er heller ikke så opfindsom, Sabina er mit fornavn, Hviid mit efternavn, derfor Shviid
...og også her har light demensen indfundet sig (for flere år siden :-t ), så derfor hedder jeg helst det samme alle steder jeg har et brugernavn til...
(burde nok også oprette en lille bog, for det går galt hver gang jeg skal logge ind et sted jeg ikke har været længe :-? )

Re: Brugernavne

tirs 1. sep 2009 19:07

Ja, det kan være svært at huske alle de koder, man skal bruge til alt muligt.

På min arbejdsplads har vi en hel del forskellige systemer, og man skal skift kodeord ca. hver 3. måned, og det må ikke være et, man har brugt de seneste 10 gange. Så det går tit galt for mig. Og så kommer problemerne, for det er kun vores IT afdeling, der kan hjælpe med de fleste systemer. Og deres responstid er ikke særlig hurtig. Så måske jeg skulle have en lille bog, med alle koderne ;)-
Skriv et svar