Dato og tid er tors 18. apr 2024 21:27

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons 23. mar 2011 18:06 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tirs 22. mar 2011 08:37
Indlæg: 20
Hej :-D
Vil i kommentere min hjemmeside, hvad syntes i om den?

http://www.brick.com/sjogren

Har virkelig brug for feedback?

mvh Ina.

_________________
i kan følge mig og mine smykker på facebook.dk
Ina Haugaard


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 24. mar 2011 12:23 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
hej du jeg tror at der er noget galt med din link for jeg kommer ikke ind til nogen hjemme side.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 25. mar 2011 09:16 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
også her....kommer ud til en hvid side....som om at linket er forkert...??

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 26. mar 2011 10:13 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tirs 22. mar 2011 08:37
Indlæg: 20
http://www.bricksite.com/sjogren/velkommen

Det er burde være det rigtige link :-D

_________________
i kan følge mig og mine smykker på facebook.dk
Ina Haugaard


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 26. mar 2011 12:09 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
hej du Du ønsker at få tilbagemellinger, og jeg er bange for at du bliver ked af det når jeg skriver min mening. Men så lad vær med at læse vidre.

det er en ommer dit første billed er bare så dårlig at jeg ikke gider kikke mer på den side. den er uklar og grynet og lyset reflekter på en helt forkert måde.og dine andre billeder er ikke meget bedre.du skriver ikke hvad dine smykker er lavet af hvad , og der er en masse regler om hvad der skal stå om hvordan man kommer i kontagt med dig, hvor du bor, hvordan man skal betale osv, du er nød til at finde ud af hvilke regler der gælder for at sælge din ting

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 26. mar 2011 15:03 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tirs 22. mar 2011 08:37
Indlæg: 20
Havfruen skrev:
hej du Du ønsker at få tilbagemellinger, og jeg er bange for at du bliver ked af det når jeg skriver min mening. Men så lad vær med at læse vidre.

det er en ommer dit første billed er bare så dårlig at jeg ikke gider kikke mer på den side. den er uklar og grynet og lyset reflekter på en helt forkert måde.og dine andre billeder er ikke meget bedre.du skriver ikke hvad dine smykker er lavet af hvad , og der er en masse regler om hvad der skal stå om hvordan man kommer i kontagt med dig, hvor du bor, hvordan man skal betale osv, du er nød til at finde ud af hvilke regler der gælder for at sælge din ting



Hvis du gad at kigge lidt videre så står der faktisk "kontakt", og inde under om os der står om hvordan du betaler og hvordan varerne bliver sendt.

_________________
i kan følge mig og mine smykker på facebook.dk
Ina Haugaard


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 26. mar 2011 16:25 
Offline
Perle
Perle
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 14. aug 2010 22:59
Indlæg: 23
Billederne er stadig for sløret :)

_________________
Mvh Natascha.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 26. mar 2011 17:21 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Nu bad du jo selv om at få kretik, så det nytter ikke noget at du bliver sur, det er nemlig ikke nok med at man kan kontagte jer på en meil det er ikke lovligt at gøre det på den måde der skal være en rigti adrasse og der er mange andre oplysninger der skal være der for at det hele er lovligt, nu har vi jo alså selv en net butik . jeg synes i skulle tage og kikke jer om på andres sider for at se hvad der skal til fot at tingen bliver i orden
Og i dag er det ikke nok at sette en side op og så tro at man kan sælge noget der er så mange om budet så vi tingen ikke ser fine ud med det samme er der ikke nogen der gider at købe noget .

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 27. mar 2011 15:59 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Havfruen har altså ret. Der er en masse love der skal overholdes når man laver en net-butik og dem har du på ingen måde overholdt. Dine kontakt oplysninger email, navn og adresse SKAL fremstå klart og tydeligt på siden og de står ingen steder (jo jeg har kigget).

Og hvor står der at man har 14 dages returret og 2 års garanti (som man har ifølge lovgivningen)? :-\

Derudover skriver du at betaling sker via netbanks overførsel. Hvad hvis folk ikke har netbank? Kan de så ikke gå i banken over overfører pengene? ;)-

Du skriver heller ikke hvad det koster at få tingene tilsendt. Ja du skriver:
Prisen på porto er afhængig af varerens vægt. Portoen betales af køberen selv.
Vareren vil blive sendt med Post Danmark

Men er det Post Danmarks takster du går efter eller lægger du indpakning oveni og skal du også have et administrationsgebyr eller hvad??? :-\

Jeg vidste heller ikke at en halskæde kunne være 41 cm bred. Hvor lang er den så? B-)

Og hvad er smykkerne lavet af? :-\

Og overholder de gældende lovgivning omkring nikkel eller ej? :-\

Billederne er så utydelige at jeg aldrig ville købe noget derfra.

Og sidst men ikke mindst: når du tager et billede med blits, så bliver farverne lysere end de er irl. Dvs at folk ikke får den farve vare hjem som de regner med. Derfor risikerer du at få en masse smykker retur. Så tag billederne i sollys. Det er bedre for dig og dine evt kunder. ;;)

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 27. mar 2011 17:22 
Offline
Perle
Perle
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 14. aug 2010 22:59
Indlæg: 23
En ordrebekræftelse på 3 dage er iøvrigt også rigtig længe. Når jeg bestiller noget over nettet, forventer jeg ordrebekræftelse med det samme, om ik andet inden for et døgn.

_________________
Mvh Natascha.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker