Switch to full style
Her kan der oprettes links, man anbefaler, det skal helst have noget med håndarbejde/hobby at gøre, men ellers ser vi hen ad vejen hvad der kommer på.
Skriv et svar

sindssygt - bead embroidery

tors 19. maj 2011 19:29

http://www.serafinibeadedjewelry.com/neck.php

Ja jeg kan slet ikke komme mig over det, hvordan gør hun det, det er jo fantastisk

Re: sindssygt - bead embroidery

tors 19. maj 2011 20:01

Er virkelig imponerende, tror hun starter med en skitse også arbejder fra halsen og ned. Men derud over ingen anelse.

Superflotte sager.

Re: sindssygt - bead embroidery

tors 19. maj 2011 20:22

haha ja, jeg er helt på røven haha så flot det hun laver

Re: sindssygt - bead embroidery

tors 19. maj 2011 21:17

Det er virkelig imponerende og meget vildt!!! Bare se at komme i gang D, vi mangler en der laver den slags her i DK, og du er jo godt på vej

Re: sindssygt - bead embroidery

fre 20. maj 2011 07:45

Skal ærligt indrømme at jeg syntes de ting hun har lavet (på linket) virker en smugle vulgære (måske forkert ord)... overdrevet.. ved ik.. svært at sætte ord på..

Men det sagt så kan jeg sagtens sætte pris på det fantastiske store arbejde og håndværket i det :clap: :clap:

Re: sindssygt - bead embroidery

fre 20. maj 2011 10:00

det er utroligt. der skal sikkert også en fandens disciplin til.
hendes tasker er næsten bedre.

hendes farvesans er helt sikker, men brugen af ab som centerpieces er måke ikke helt optimal

-- ellers er jeg parat til at falde på halen

Re: sindssygt - bead embroidery

fre 20. maj 2011 11:56

Super flotte, men ikke noget jeg ville gå med men sikker et kæmpe arbejde der er lagt i hver enkelt smykke.

Re: sindssygt - bead embroidery

fre 20. maj 2011 16:05

Hende her er mere anvedelig

http://www.amyjohnsondesigns.com/index.html

Jeg var imponeret over farvevalget og det er så clean cut jeg synes det er imponerende om jeg selv vil gå med det, nej tak. Men jeg går faktisk ikke rigtig med smykker haha..

Men åhh at have så mange forskellige perler.. namme

Re: sindssygt - bead embroidery

lør 21. maj 2011 08:34

Ja de er begge to meget dygtige, men den sidstes design virker lettere. Jeg ved de er tunge at bære. Jeg har før i tiden lavet sådanne nogle, men bare i grønlandskemønstre.
Og det tager mange timer at lave.

Men flotte er de. :clap: :clap: :clap:
Skriv et svar