Switch to full style
Her kan der oprettes links, man anbefaler, det skal helst have noget med håndarbejde/hobby at gøre, men ellers ser vi hen ad vejen hvad der kommer på.
Skriv et svar

Se min hjemmeside

søn 7. aug 2011 19:29

Hej

http://www.speciel-design.dk er en ung webshop der sælger smykkematerialer.
Jeg mangler lidt fornemmelse af hvordan siden er besøge og om den føles tryg at handle på.

please lidt feet back

vh
lise

Re: Se min hjemmeside

tirs 9. aug 2011 14:21

Ok.... Det her er min helt personlige mening, som du så kan gøre med hvad du har lyst til :
A.Kan ikke lide en sort baggrund på en hjemmeside
B. Kan ikke lide alle reklamerne, virker forstyrrende/som om siden er useriøs dvs du tjener mere på reklamerne end på at sælge fra hjemmesiden
C. Har svært ved at finde logikken i opbygningen af dine varer, dvs man skal klikke meget rundt for at finde de varer, man egentlig er interesseret i. Ser nu at du bare har organiseret dem alfabetisk, men det betyder jo at kunden skal have samme 'perlesprog' som dig, det har vi nok ikke nogen af os. Jeg ville foretrække at du havde nogle menupunkter, som man så kunne få foldet ud.
D. Millefiori perler er ikke halvædelstene.
E. Du blander dine materialer sammen med dine smykker - en klar adskillelse vil være bedre.
F. Hvorfor står der HOT nogle steder ?
G. Du skal læse korrektur på siden, så der ikke fremstår stavefejl (ser uprofessionelt ud)
fx. Embalage = emballage, beløg = beløb
H. Der er for få varer til at jeg ønsker at handle hos dig og det er ikke fordi de varer du har til salg ikke er fine, men når jeg handler, så vil jeg gerne kunne handle så meget som muligt ét sted, så man får noget for portoen.

Alt i alt, så synes jeg ikke din hjemmeside er god nok, undskyld - men det er min mening.
Skriv et svar