Switch to full style
Her kan der oprettes links, man anbefaler, det skal helst have noget med håndarbejde/hobby at gøre, men ellers ser vi hen ad vejen hvad der kommer på.
Skriv et svar

Ravsmykker hjemmeside

tors 5. jul 2012 13:12

Se Baltisk Ravsmykker på min nye hjemmeside: http://www.amberlife.dk Vi har forskellige designs ravsmykker: halskæde, colliers, sæt, vedhæng, souvenirs, øreringe til hverdag og fest. Så tag et kig rundt i vores hjemmeside og find smykker til kvinder, til mænd og børn.

Re: Ravsmykker hjemmeside

tors 5. jul 2012 15:54

Det er pudsigt, at der til stadighed er folk, der reklamerer for deres hjemmesider/smykker på et Forum,hvor alle brugere producerer smykker selv ..??!! :-)
Man kunne da godt fristes til at tro, at der var andre steder, hvor en sådan reklame ville have større effekt ...

Re: Ravsmykker hjemmeside

tors 5. jul 2012 16:08

miska skrev:Det er pudsigt, at der til stadighed er folk, der reklamerer for deres hjemmesider/smykker på et Forum,hvor alle brugere producerer smykker selv ..??!! :-)
Man kunne da godt fristes til at tro, at der var andre steder, hvor en sådan reklame ville have større effekt ...

:-bd :-bd

Re: Ravsmykker hjemmeside

tors 5. jul 2012 21:25

miska skrev:Det er pudsigt, at der til stadighed er folk, der reklamerer for deres hjemmesider/smykker på et Forum,hvor alle brugere producerer smykker selv ..??!! :-)
Man kunne da godt fristes til at tro, at der var andre steder, hvor en sådan reklame ville have større effekt ...


Altså ..... jeg synes det er fint .... fik lige nogle idéer til en ravhalskæde jeg har liggende :dance: det er et projekt "jeg skal laves om" ;)- ;)-
Skriv et svar