Her er der mulighed for at beskrive vejledninger, og fortælle om metoder til smykkefremstilling
Skriv et svar

ny her...

man 30. aug 2010 12:51

Hej,
Jeg har endnu en gang kastet mig ud i smykke produktionen ;) jeg har lavet nogle læderarmbånd og solgt lidt af dem også, men vil gerne supplere med øreringe og andre armbånd...

armbånd:
Jeg vil gerne lave nogle elastik armbånd, og har elastikken.. Jeg har set forskellige stedet hvor der bliver brugt forskellige farver perler, og har nu også købt lidt forskelligt ind i 8mm og 10mm. Er det ikke en passende str. til armbånd? jeg vil gerne have rondeller ind imellem nogle af perlerne, men hvilken str. skal jeg købe dem i for at det bliver pænt til de perler jeg har købt?

Øreringe:
Hvile perlestave er de nemmeste at have med at gøre? dem jeg har fået købt er meget hårde at bøje synes jeg.
Hvor finder i matte "guld" ting henne? tænker på ørekroge, perlestave, perlehatte/mellemdele.


Tror det var det jeg manglede svar på ;) håber der er nogen der kan hjælpe;) er der nogle steder i københavn hvor folk mødes og laver smykker?

Re: ny her...

man 30. aug 2010 12:57

:text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti: til vores hyggelige forum. Ja vi er nogle perlepige som mødes en gang imellem snakker perler køber og bytter på livet løs. Du kan nok finde det i tråden forslag og spørgsmål. Hedder nyt smykketræf. Vi er også gode til at hjælpe hinanden med spørgsmål. :-D :-D

Re: ny her...

man 30. aug 2010 19:32

Hej er også selv ny herinde :dance: Når jeg laver elestikarmbånd plejer jeg at bruge 6 mm mellemled til 8 mm perler, og 8 mm mellemled til 10 mm perler :dance: håber du kunne bruge det

Re: ny her...

tirs 31. aug 2010 07:17

Velkommen til dette genialt hyggelige forum.

Re: ny her...

tirs 31. aug 2010 08:34

Mere velkommen :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti:

Re: ny her...

tirs 31. aug 2010 16:07

:text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti:

Og lige et mere velkommen, jeg håber at du bliver glad for at være her på vore dejlige forum. :ymhug:
Skriv et svar