Her er der mulighed for at beskrive vejledninger, og fortælle om metoder til smykkefremstilling
Skriv et svar

Hvilket ring er egnet til vielsesringe? Guld ring eller diam

tors 14. apr 2011 13:56

Hej Guys, vil jeg blive gift i 2 måneder. Please hjælp mig med at vælge et godt stykke kvinder vielsesring til min kone. Skal jeg gå efter guldet ring eller diamant ringe??

Re: Hvilket ring er egnet til vielsesringe? Guld ring eller

tors 14. apr 2011 14:21

Ja det kan jo ævære æsvært æmen jeg ville lige spørge den tilkommende, hvad hun bedst kan lide

Re: Hvilket ring er egnet til vielsesringe? Guld ring eller

fre 15. apr 2011 08:14

har du været på den der.....med både folovelses ring og så giftering.....normalt så plejer man jo at være glad for en guldring, men mange der har folpvet sig, så kommer der som regel en "rock" på ved siden af folovelses ringen...meget amerikansk tror jeg nu nok.....ligesom det jo også er kotume for os i lille danmark at bære vielsesringen på højre og ikke venstre hånd.

Re: Hvilket ring er egnet til vielsesringe? Guld ring eller

lør 16. apr 2011 13:10

Jeg ville gå efter guldet. Det gjorde jeg da jeg blev gift, ok det er 21 år siden og jeg er nok lidt gammeldags. Jeg åbner døren for min kone o.s.v.


Venlig hilsen
Ivan

Re: Hvilket ring er egnet til vielsesringe? Guld ring eller

lør 16. apr 2011 13:35

Min vielses ring er i titanium, synes farven er flot og passer til min meget blege hud. også kan jeg godt li det lidt "rå" i det.

Ulemper, kan være svær at få tilpasset ret meget hvis den bliver for lille/stor.
plusser, er stærkt og MEGET svært at få ridset, 3 år gammel og ikke skyggen af en ridse.

Fandt den faktisk lige på nettet.

Billede
fra
http://www.zeezen.com/?link=mpwrings&gt ... %20Gallery

og min mand har denne (altså den uden sten i)
Billede

Re: Hvilket ring er egnet til vielsesringe? Guld ring eller

lør 16. apr 2011 22:24

Hvis I kigger efter er der 2 link i hans indlæg. Det og det faktum at beskeden er skrevet på ualmindelig dårlig Dansk gør at jeg tror det bare er spam. Sorry to say.

Re: Hvilket ring er egnet til vielsesringe? Guld ring eller

søn 17. apr 2011 16:12

Da var du skarp Charlotte. Det var lige gået mine øjne forbi.

Re: Hvilket ring er egnet til vielsesringe? Guld ring eller

søn 17. apr 2011 17:40

Jeg har også tænkt det samme som dig Charlotte.. Tsk tsk tsk... :naughty:

Re: Hvilket ring er egnet til vielsesringe? Guld ring eller

man 23. maj 2011 08:13

Skulle det nu være seriøst så kan jeg anbefale at du kigger forbi denne side www.fredberg.dk inden du vælger hvilket metal du vil have lavet ringene i, så ved du lidt om ringene styrke i forhold til hvad de vil blive udsat for. ;)

Re: Hvilket ring er egnet til vielsesringe? Guld ring eller

man 23. maj 2011 15:56

Spam
Skriv et svar