Her er der mulighed for at beskrive vejledninger, og fortælle om metoder til smykkefremstilling
Skriv et svar

Hjælp!!

fre 3. jul 2009 18:31

jeg har en bestilling på 3 samerarmbånd men hvordan laver man dem lige??? please hjælp.. altså det er ikke noget der skal laves her og nu men hun har længe spurt så jeg har kigget lidt i dag på hjemmesider men ved bare ikke hvad det er man fletter med ovenpå og hvordan man sætter det fast og alt det der..

Re: Hjælp!!

fre 3. jul 2009 19:56

Sorry but I dont know :?: :?:

Re: Hjælp!!

fre 3. jul 2009 22:02

hvad er samer armbånd????? :S :S :S :S :S :S :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

Re: Hjælp!!

fre 3. jul 2009 22:21

jah det sagde jeg også.. hmm jeg kan ikke finde ud af at linke billeder.. men prøv og google dem så kommer der en masse op til over 500 kr. stk... men hvor da fanden laver man dem selv???

Re: Hjælp!!

fre 3. jul 2009 22:29

det blir åbenbart også kaldt "tintrådsbroderi" og man kan åbenbart låne bøger på biblioteker om hvordan og vorledes :D

Re: Hjælp!!

lør 4. jul 2009 08:06

Det kan du og det er en meget gamel teknik. det heder vis ogaå noget med nedlagt syning. Jeg glæder mig til at du får lavet en så vi kan se den. @};-

Re: Hjælp!!

lør 4. jul 2009 10:38

Sløjddetaljer har materialer og vejledninger

http://www.slojd-detaljer.se/PSLWeb/Art ... tr%c3%a5d*

Re: Hjælp!!

lør 4. jul 2009 17:09

tusinde tak alle sammen ;) jamen når man går på bibloteket er det så bare samer armbånd man spørger om eller??

og jeg kan ikke se nogen vejledning på den hjemme side..
hmm jamen jeg må på biblo.. ;)
jeg skal nok vise når jeg kommer så langt ;)

Re: Hjælp!!

lør 4. jul 2009 18:49

NatasjaA skrev:jeg har en bestilling på 3 samerarmbånd men hvordan laver man dem lige??? please hjælp.. altså det er ikke noget der skal laves her og nu men hun har længe spurt så jeg har kigget lidt i dag på hjemmesider men ved bare ikke hvad det er man fletter med ovenpå og hvordan man sætter det fast og alt det der..


Hej

Panduro Hobby har en vejledning i tinsmykker.

Jeg har en liggende, som du gerne må få gratis.

Hvis du sender din adresse til min pb, putter jeg den straks i postkassen.

God fornøjelse - glæder mig til at se billeder af det, du laver.

Hilsen
Lise

Re: Hjælp!!

lør 4. jul 2009 20:02

spøjst prøv denne
http://www.slojd-detaljer.dk/PSLWeb/Art ... tr%c3%a5d*
Skriv et svar