Dato og tid er tirs 16. apr 2024 07:02

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Julekalender
Indlæg: tors 5. nov 2009 19:43 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Min voksne datter bor på Island, og hun kommer først hjem den 17. december. Så for at hun ikke skal savne de danske juletraditioner alt for meget, har jeg bestemt, at hun også skal have julekalenderpakker i år.

Jeg har købt en sød julekalender til at hænge pakkerne på:

Billede

Og så er jeg begyndt at købe nogle små sjove pakker til at hænge på. Det koster godt nok en bondegård at sende en pakke til Island. Men så bliver pakkerne bare lidt billigere end de plejer.

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 6. nov 2009 00:01 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Rigtig god ide!! Sidste år var min første jul væk hjemmefra, og mors julekalender betød super meget for mig :-D Er helt sikker på hun bliver rigtig glad for det

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 6. nov 2009 09:59 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Jeg bliver helt misunjeg har aldrig haft en pakkekalender. I mit hjem havde mine forældre ikke råd til pakkekallende da vi var børn. men i den sidste uge op til jul havde vi vores pusser i vinduet og da havde julemanden været hver nat og lagt en lille ting i den en apelsin eller en pakke rosiner eller noget tildsvarende. Vores egne børn fik adventsgaver, for da var vores penge små men de skulle nu have lidt . og nu går de bar ikke op i julen de er faktis lidt kedelige vores unger. De vil gerne have hyggen og maden , og nok også lige en lille gave men så er det også det. I vores hjem havde vi da jul meget mer en den 24, men her i vores lille familie er det faktis kun mig der synes det er dejlig med mere jul , Men vi har heller ikke nogle små børen i familen det kan godt være at det er det som gør det.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 12. nov 2009 10:24 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Endelig - nu har jeg fået pakket 17 små sjove pakker ind og hængt på julekalenderen, og i dag bliver den sendt til Island. Jeg håber, den er fremme inden den 1. december. Og så er jeg spændt på, hvad det kommer til at koste!

Det blev til lidt af hvert - det er svært at finde noget, der ikke vejer ret meget, og ikke koster alt for meget, og som alligevel kan bruges af en voksen datter. Men det er lykkedes :clap:

Der er godt nok nogle lidt skøre ting imellem, bl.a. et "Rudolf med den røde tud" hårbånd med gevir og tilhørende rød næse med lys i - men pyt, hun kan vel bruge det til en fest???? Eller hænge det på væggen????

De resterende pakker kan jeg vente lidt med, hun kommer først hjem den 17. om aftenen, men der skal jo også være nogle små pakker til de sidste dage inden jul.

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 12. nov 2009 10:57 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Jeg er sikker på at hun bliver enormt glad - det er specielt rørende, når man bor i udlandet - boede selv i England i 13 år og elskede når jeg fik juleting hjemmefra - så jeg er sikker på at det hele falder i god jord.

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 13. nov 2009 12:49 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Så fik jeg afleveret pakken på posthuset, det blev 222 kr. godt nok lidt dyrt - men billigere, end hvis jeg selv skulle komme forbi og aflevere den. Og jeg ved den modtages med glæde :ymhug:

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 13. nov 2009 13:30 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
ja det er dyrt at sende ting der op.Vi har også valgt at sige at vi ikke sender uden for vores egne graqndser i vores netbutik for det koster en krig og det kan kunderne ikke forstå. vi har nemlig prøvet at skulle sende til grøndland og det blev så vilt dyrt at kunden valgte at droppe det. Men jeg kan godt forstå at du sender til din datter det er jo noget ganske andet. @};-

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 15. nov 2009 17:36 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Havfruen skrev:
ja det er dyrt at sende ting der op.Vi har også valgt at sige at vi ikke sender uden for vores egne graqndser i vores netbutik for det koster en krig og det kan kunderne ikke forstå. vi har nemlig prøvet at skulle sende til grøndland og det blev så vilt dyrt at kunden valgte at droppe det. Men jeg kan godt forstå at du sender til din datter det er jo noget ganske andet. @};-


Ja, det er dyrt at sende pakker til udlandet, jeg synes nu også, det er ret dyrt bare at sende her i Danmark. Men Danmark er vist også et at de dyreste lande at sende pakker i. Lidt underligt at de bliver ved med at hæve priserne, for der sendes jo flere og flere pakker i takt med at folk køber meget via nettet. Det burde jo være muligt for dem at holde fortjenesten hjemme, med alle de pakker, der sendes. Selvfølgelig kan man sende som maxibreve, men så er der jo ingen garanti, sådan som der er med pakker. Derfor kan folk også selv vælge i min webshop om de vil have sendt som pakke eller brev.

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 15. nov 2009 17:58 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Læste eller hørte faktisk her den anden dag at Post D har et meget dårligt regnskab, da der ikke sendtes så meget pt. grundet finanskrise

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 15. nov 2009 19:31 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Det er nemlig rigti butler der sendes ikke nær så meget post som før og de fleste af vores levrandøre sender med fragt manden eller andre former for levrangser. og det med at der handles meget på hjemme sider kan jeg ikke bekrefte. Vi har da handel på vores hjemme side men det er ikke der vi tjæner vores penge det er i den fysiske butik. og da er det jo også kunden selv som betaler for porturen så det er jo også kunden som afgøre hvad og hvor de vil handle.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker