Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Cloisonne armbånd..

tors 5. nov 2009 21:38

Ja jeg er faldet pladask for disse cloisonne armbånd, og de var billige så jeg har købt nogle stykker som jeg vil se om nogle er intrasseret i at købe når jeg holder smykkeparty.

Dette nedefor beholder jeg dog selv :D syntes det er så flot lavet. men det var også en af de lidt dyrer.

Billede

De næste her kæmper jeg stadig om men de fleste af dem slutter om en dags tid. krydser fingre for jeg kan få ihvertfald et par eller 2.

Billede

Billede

Billede

Billede

Re: Cloisonne armbånd..

tors 5. nov 2009 21:54

de er flotte men iser det du selv vil have.

Re: Cloisonne armbånd..

tors 5. nov 2009 22:09

De er rigtig fine og dem skulle du nok kunne sælge. . Hvad vil de komme til at koste ca.

Re: Cloisonne armbånd..

tors 5. nov 2009 22:14

butler skrev:De er rigtig fine og dem skulle du nok kunne sælge. . Hvad vil de komme til at koste ca.


Jeg vil skyde på en ca 60-70kr pr armbånd :D også evt 2 for 100

Re: Cloisonne armbånd..

fre 6. nov 2009 00:03

God pris! De skal nok ryge :-D

Re: Cloisonne armbånd..

fre 6. nov 2009 10:58

Flotte flotte og dejlige farver :clap:

Re: Cloisonne armbånd..

fre 6. nov 2009 15:51

Whau hvor er de lækre :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Hvad er de lavet af?
Og det lyder billigt :clap:

Re: Cloisonne armbånd..

søn 8. nov 2009 10:06

Lise skrev:Whau hvor er de lækre :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Hvad er de lavet af?
Og det lyder billigt :clap:


Det er af Cloisonne.

Re: Cloisonne armbånd..

søn 8. nov 2009 10:55

Cloisonne. er emaljeret mesing eller kober . som også kan være med små sten og det er for det meste håndarbejde fra østen det gives i mange forme som perler og andre smykke dele og som små skrine de er for det meste meget smukke og fine ting som laves på den måde. Det eneste er at man ikke altid kan være sikker på at det er nikelfri så det kan godt være at du skal teste dine armbånd når de kommer. Du kan altid vælge at lakere dem på indersiden. men det bliver jo også slit af med tiden.
Skriv et svar