Dato og tid er tors 28. mar 2024 16:52

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter besked
Indlæg: tors 25. mar 2010 20:59 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: søn 7. feb 2010 00:05
Indlæg: 25
Det er helt i orden med mig, det var bare fordi det var blevet gjort sådan på et andet forum og så tænkte jeg at hvis det kunne hjælpe ville jeg gerne


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 25. mar 2010 21:06 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Det er også smadder sødt at du tilbyder din hjælp men jeg tager bare hjem til hende når det kommer og hjælper med at fordele. :)-

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 26. mar 2010 13:27 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Jeg er formentlig også interesseret i at være med - er der nogle regler? og hvordan gør man? o.s.v.?????

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 27. mar 2010 19:28 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Ja det er i grunden et godt spørgsmål Lise.. :D :D :D

Jeg kan se at der er ved at blive etableret en fællesbestilling til FMG på det andet forum, så jeg tænkte at vi måske skulle vente til maj med vores. Hvad siger I til den plan?

Jeg har aldrig stået for en fællesbestilling, men jeg tænker at jeg nok burde kunne finde ud af det. De fleste af jer, kender mig efterhånden, så jeg håber I har tiltro til mig. Jeg forstiller mig at vi bestiller det vi nu gerne vil. Sender det til mig på mail. Der skal betales forud for de bestilte varer og der vil efterfølgende komme en ekstra regning på blandt andet told og moms og porto fra mig til jer.

Forslag modtages selvfølgelig med kyshånd.. :x-


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 27. mar 2010 19:39 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Selvfølgelig skal du have pengene på forhånd, for det vel de færreste af os perlomaner, der kan lægge så mange penge ud. ;)-

Når vi skal igang, laver du så en ny tråd ? så vi ved, hvornår vi skal bestille. :?:

Så vidt jeg kan se på deres hjemmeside, så er det mest fordelagtigt, hvis man bestiller mange af en slags strenge.
Og så kan jeg godt være lidt bekymret for, om kvaliteten nu er god nok :think:

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 27. mar 2010 20:16 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
Hvis i vælger fmg i er ikke på ingen måde underlagt krav om mange af én slags, der er absolut frit valg for den enkelte deltager.
vælger i Golden lake er der krav om minimumsbestilling på 10 strenge af samme slags, eller 5 strenge, hvis strengen er meget dyr.

indkøbs-stedet skaber reglerne/sætter rammerne, hvis i ikke har deltaget i et par fællesbestillinger før, kan i/koordinatoren med fordel læse de gamle bestillingsstrenge på det andet forum, for at få en forståelse af retningslinier og potentielle problemer.

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 27. mar 2010 20:25 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Jeg laver en ny tråd når vi nærmer os tiden. Jeg ville selv mest være interesseret i at bestille fra FMG, da man så ikke er underlagt det der med at købe mindst 10 strenge af samme slags, men alt efter hvor I andre gerne vil have fra, så gør vi det.. :D :D


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 28. mar 2010 18:26 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Hos fmg skal vi bare have over 200 itums ialt (alt tæller med om det er metal, 1 streng eller flere ens strenge) for at få det til den billigste pris. Det er altså smart. :)-

Lotte > Jeg stemmer også for at det først bliver i maj. ;;)

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 28. mar 2010 18:51 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
hehe.. jeg tænker at vi nemt kommer over 200 items :D Jeg har været inde og savle.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker