Switch to full style
Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Guf fra Goldenlake

søn 28. mar 2010 12:50

Her er fra fællesbestillingen
Billede
lidt tættere på

Billede
Billede

Re: Guf fra Goldenlake

søn 28. mar 2010 12:53

fede ting Lisbeth - hvad er ynglings-perlen blandt gl-forsendelse?

Re: Guf fra Goldenlake

søn 28. mar 2010 12:56

WAUW!! Hvor er der bare mange fede perler med, som jeg godt kunne tænke mig at få fingrene i.. :D :D :D

Re: Guf fra Goldenlake

søn 28. mar 2010 13:10

Pia jeg er vild med facet perler og de er så flotte fra Goldenlake med den blå onyx og Peru opalen , Puple facet jade :x-

Re: Guf fra Goldenlake

søn 28. mar 2010 15:47

MUMS.... Super skønne farver... :dance:

Glæder mig til at se dine kreatoner... :D

Re: Guf fra Goldenlake

søn 28. mar 2010 17:25

Whau - sikke meget guf :x- :x- :x- Der er til mange lækre smykker :x-
Jeg glæder mig til at se, hvad du får lavet ;)-
Hvor meget har du givet for så mange strenge :?:

Re: Guf fra Goldenlake

søn 28. mar 2010 18:20

Ej Lisbeth. Hvor er du tarvelig at du ikke lige tog alle de strenge med til mig igår. ;)- De er totalt skønne. :drool: :drool: :drool: Jeg er slet ikke misundelig. :liar:

Re: Guf fra Goldenlake

søn 28. mar 2010 18:25

Charlottes skrev:Ej Lisbeth. Hvor er du tarvelig at du ikke lige tog alle de strenge med til mig igår. ;)- De er totalt skønne. :drool: :drool: :drool: Jeg er slet ikke misundelig. :liar:

Jo du er Charlotte :violin: :violin: :violin: :violin: :violin: og det er jeg også :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Re: Guf fra Goldenlake

søn 28. mar 2010 18:27

butler skrev:
Charlottes skrev:Ej Lisbeth. Hvor er du tarvelig at du ikke lige tog alle de strenge med til mig igår. ;)- De er totalt skønne. :drool: :drool: :drool: Jeg er slet ikke misundelig. :liar:

Jo du er Charlotte :violin: :violin: :violin: :violin: :violin: og det er jeg også :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:


Jeg er fuldstændig overvildt misundelig men :shhh: sig det ikke til hende. ;)- ;))

Re: Guf fra Goldenlake

søn 28. mar 2010 18:50

Ja JEG er det altså også, men nu er jeg heldigvis gået amok på ebay, så jeg haler det sikkert hurtigt ind.. :D :D :D
Skriv et svar