Switch to full style
Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Re: Guf fra Goldenlake

søn 28. mar 2010 18:50

Ja den er god Charlotte =)) :)) =))
Lise jeg gav ca. 650.00 for det hele ;)-

Re: Guf fra Goldenlake

søn 28. mar 2010 18:52

Pas nu på Rumle med at gå amok :naughty: for det er stærk vanedannende :))

Re: Guf fra Goldenlake

søn 28. mar 2010 18:54

Ja jeg ved det godt, men det er fandme svært, når der er så meget godt derinde.. og endnu bedre er det at mine betalinger er gået igennem, men ikke trukket på mit kort, da det er weekend. Så jeg kan endnu ikke se hvad jeg har brugt.. :whistle: :whistle: :whistle:

Re: Guf fra Goldenlake

søn 28. mar 2010 18:57

Ih så kommer chokket på mandag :-o men der er så meget guf der :clap:

Re: Guf fra Goldenlake

søn 28. mar 2010 19:21

Så er det dig der har snuppet min lyst til indkøb. Jeg troede jeg havde tabt den efter jeg har været i Tomato 2 gange i denne uge. Det er jo både godt og skidt. Godt for min pengepung men ikke så godt for Kina. ;)-

Re: Guf fra Goldenlake

søn 28. mar 2010 21:26

Det var nogle lækker perler du har købt Lisbeth

Og Rumle pas på din finger Ja den du trykker BAY med =)) =)) =))
for det er da noget man kan blive ligesom høj af :)) :)) :))

nogle gange skal man ikke log-in kun kigge :)) :))
men det er vanedannende =)) :))
og det er jo nemt og posten kommer jo næsten hver dag
og så skal du jo også lære, at det skal ind uden alt bliver set =)) =)) =))

men sjovt er det, for man mangler jo alt det som man ser :)) :)) =))

Re: Guf fra Goldenlake

man 29. mar 2010 07:44

Ja Eva du har ret. Til trods for jeg kun har været tilmeldt på ebay i nu 1½ dag, så jeg har allerede handlet, for mig, vildt ind. Pyh ha..

Re: Guf fra Goldenlake

man 29. mar 2010 11:34

du kommer til at spare SÅ mange penge RumleB., men alle besparelser vil lynhurtigt omsættes i nye køb.
slutresultatet er altid det samme: FLERE PERLER :ymdevil: =)) der er ingen hvile for en grådig perloman (*)

Re: Guf fra Goldenlake

man 29. mar 2010 12:01

-super lækre sager, sjovt at se noget af det I andre valgte :drool: :drool: Mener generalt at jeg bare bestilte for lidt :whistle: :whistle:
- lavede et armbånd med sodalit swirls og blå jade iaftes med perler fra GoldenLake - passer supergodt til jeans (når man nu bor i dem, så må man jo også have smykker, der passer)
Skriv et svar