Switch to full style
Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Re: Rovet fra GL ; )

man 29. mar 2010 16:20

Har lige fået hvisket i mit øre ;)- ;)- ;)- at alle de blå agater flytter hjem til mig :whistle: :whistle: :whistle:
Nøj hvor jeg glæder mig til at passe dem :x- :x- :x- :x- :x-

Re: Rovet fra GL ; )

man 29. mar 2010 19:39

Mums - sikke en pragtfuld samling, du har fået :x- Og især dem på billede 2 er helt vidunderlige. Og de grønne og brune på billede nr. 5 - hvad er det :?: de ser lækre ud :x-

Re: Rovet fra GL ; )

man 29. mar 2010 20:15

øy flotte perler!! :D

Re: Rovet fra GL ; )

tirs 30. mar 2010 11:09

Ohhhhhh. :drool: :drool: :drool: :drool: Mig have... :drool: :drool: :drool:

Det er rigtig rigtig lækre ting du har fået hjem. :x- Er dybt forelsket i de ametyster (selvom jeg ikke må få flere for Rumle). :ymblushing:

Re: Rovet fra GL ; )

tirs 30. mar 2010 14:14

Charlottes skrev:Ohhhhhh. :drool: :drool: :drool: :drool: Mig have... :drool: :drool: :drool:

Det er rigtig rigtig lækre ting du har fået hjem. :x- Er dybt forelsket i de ametyster (selvom jeg ikke må få flere for Rumle). :ymblushing:



charlotte suk ikke så dybt - de er meget mørke og der glider ikke meget lys gennem dem - men ellers er de fine

er der nogen som kender et sted for suveræne ametyster? der er altid noget i vejen med kvaliteten

jeg vil tro de skal købes i indien.

Re: Rovet fra GL ; )

tirs 30. mar 2010 15:34

Jeg synes det er svært at finde nogle der er 100 % i orden når man ikke selv kan stå med fingrene i dem inden man betaler. Så jeg kender desværre ikke nogen god sælger (men jeg kigger da med i smug så Lotte ikke ser det hvis I anbefaler en sælger). /:)

Re: Rovet fra GL ; )

tirs 30. mar 2010 16:37

man får det man betaler for =)) =)) =)) =)) , kvalitet og pris plejer at passe sammen , så i må bare ryste op med fler kr. mange steder er der en forklaring på hvilken kvalitet der købes og jeg kan ikke huske det men mener at aa er det floteste og så går det ellers ned efter.

Re: Rovet fra GL ; )

tirs 30. mar 2010 17:50

Havfruen skrev:man får det man betaler for =)) =)) =)) =)) , kvalitet og pris plejer at passe sammen , så i må bare ryste op med fler kr. mange steder er der en forklaring på hvilken kvalitet der købes og jeg kan ikke huske det men mener at aa er det floteste og så går det ellers ned efter.


Ja Havfruen, du har ret. men når det så er sagt, så er der mange høje priser, der dækker over en middelmådig vare som skal pretendere mere end den reelt er og hvis målgruppe er mennesker, der er overbeviste om at de får højere kvalitet ved at købe dyre varer.

stenene fra ravstedhus og stenene fra cyberimport eller lita iv er de samme (i det store hele) dog er priserne er vidt forskellige :-B :-B :-B O:-)

Re: Rovet fra GL ; )

tirs 30. mar 2010 18:15

Pia skrev:
Havfruen skrev:man får det man betaler for =)) =)) =)) =)) , kvalitet og pris plejer at passe sammen , så i må bare ryste op med fler kr. mange steder er der en forklaring på hvilken kvalitet der købes og jeg kan ikke huske det men mener at aa er det floteste og så går det ellers ned efter.


Ja Havfruen, du har ret. men når det så er sagt, så er der mange høje priser, der dækker over en middelmådig vare som skal pretendere mere end den reelt er og hvis målgruppe er mennesker, der er overbeviste om at de får højere kvalitet ved at købe dyre varer.

stenene fra ravstedhus og stenene fra cyberimport eller lita iv er de samme (i det store hele) dog er priserne er vidt forskellige :-B :-B :-B O:-)


Desværre hænger pris og kvalitet ikke altid sammen. Nogle gange kan man være heldig.

Jeg har flere gange købt nogle der skulle være i AAA kvalitet - den bedste kvalitet, der findes, men jeg har kun en enkelt gang været helt tilfreds.

Hvis jeg har købt noget, jeg ikke er tilfredsmed her i Danmark, har jeg klaget, og enten fået mine penge retur + returporto eller fået tilsendt en ekstra streng som kompensation.

Så man skal altså klage, hvis tingene ikke er som lovet.
Skriv et svar