Switch to full style
Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Hundetegn

tirs 6. apr 2010 11:57

Kan i huske jeg i fødselsdagsgave fik en masse ting til at lave hundetegn?
Jeg har nu fået det hjem og lavet mit første forsøg med stemplerne. Det kræver lige lidt øvelse, især med figurene, men det skal nok blive godt og sjovt :-D

Billede

Re: Hundetegn

tirs 6. apr 2010 12:13

Jeg så godt du havde vist det på fb og jeg tænkte at hvis du en dag kan lave et lille vedhæng i sølvfarvet metal med et potetegn på, så kunne jeg godt finde på at hænge det i et armbånd. Sig lige til hvis du en dag finder ud af en pris på sådan noget. ;)-

Re: Hundetegn

tirs 6. apr 2010 12:46

Charlottes skrev:Jeg så godt du havde vist det på fb og jeg tænkte at hvis du en dag kan lave et lille vedhæng i sølvfarvet metal med et potetegn på, så kunne jeg godt finde på at hænge det i et armbånd. Sig lige til hvis du en dag finder ud af en pris på sådan noget. ;)-


Hm... Jo... Skal det være 925 ss? Ellers kan jeg måske lave det i aluminium, så er det ikke ret dyrt...I aluminimum kan jeg lave det for 2-5kr pr stk, afhængig af størrelsen, Sølv ville nok komme op på 10kr pr stk

Re: Hundetegn

tirs 6. apr 2010 13:36

Spændende :)- Jeg glæder mig til at se dine hundetegn - jeg er sikker på de bliver rigtig flotte :)

Re: Hundetegn

tirs 6. apr 2010 13:47

Poten er da helt vildt skøn. Jeg glæder mig til at følge din udvikling i dit spændende projekt.. :dance:

Re: Hundetegn

tirs 6. apr 2010 14:42

Hvis det ikke bliver dyrere end det, så vil jeg gerne have det i 925s. Kan du lave det i et hjerte? Altså så selve "hunde/mennesketegnet" er formet som et hjerte med poten på? :)-

Re: Hundetegn

tirs 6. apr 2010 18:15

Jeg glæder mig til at se, hvad du får lavet, når du har fået øvet dig, så de bliver lige pæne alle dine tryk. :dance:

Re: Hundetegn

ons 7. apr 2010 00:33

Charlottes skrev:Hvis det ikke bliver dyrere end det, så vil jeg gerne have det i 925s. Kan du lave det i et hjerte? Altså så selve "hunde/mennesketegnet" er formet som et hjerte med poten på? :)-


Ja det skal så saves, så det bliver nok lige efter lidt forsøg :-D

Re: Hundetegn

ons 7. apr 2010 00:34

Lise skrev:Jeg glæder mig til at se, hvad du får lavet, når du har fået øvet dig, så de bliver lige pæne alle dine tryk. :dance:


Ja det her var udelukkende leg for at prøve det, nu skal der terpes så det kan blive rigtig godt :-D
Skriv et svar