Dato og tid er tors 28. mar 2024 16:32

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: tirs 8. jun 2010 06:48 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Indlæg: 963
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Det er en ordentlig ladning, det har kostet en formue eller :-D :-D :-D

_________________
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 8. jun 2010 07:51 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
nøj......Charlotte Von Perle.....hihihih....sikke mange guf ting du har fået købt....... :dance: :dance:

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 8. jun 2010 11:58 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Mange tak alle sammen. Jeg er også selv helt vild med alt det jeg har fået hjem :D

Ja jeg shoppede igennem. Jeg fik nogle feriepenge jeg troede var gået tabt. Det var derfor jeg havde råd. Ellers havde jeg måske kun købt 1/3 del.

Lotte og Lisbeth blev også ved med at kommentere størrelsen på min bunke der bare blev større og større men det lå altså til højre i sofaen og der lå et par tæpper nedenunder. Det prøvede jeg at bortforklare det med, men de faldt ikke for forklaringen. ;))

Det værste var da jeg skulle bære det op. 15.7 kg (plus Linda´s og Jas´es) var altså YDERST tungt når det skulle op til 4. sal. #-o Men nu er det her og det kommer ALDRIG ud af døren igen (med mindre det sidder om en hals eller arm). /:) Dog har jeg stærkt overvejet om jeg skal sælge noget af elastikken for jeg har lige købt en kæmpe rulle hos Tomato til en billig penge. Jeg turde ikke afbestille det hos Lotte, så havde hun myrdet mig. :-s Så hvis nogle af jer mangler lidt elastik, så råb lige højt.

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 8. jun 2010 12:01 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Ang den kolde tyrker, så har jeg nu fået det sidste hjem fra Ebay. Jeg har ikke shoppet derinde den sidste måned netop fordi jeg købte så meget hos fmg. Der er kun 1 ting på vej men det er noget tigertail i guldfarvet. Så jeg har næsten startet min kolde tyrker.

Men jeg sidder og har YDERST lyst til at tage den lange tur til Tomato og købe noget hvid krakeleret glas. x_x Ja ja, jeg ER afhængig. :ymblushing:

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 8. jun 2010 16:00 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Indlæg: 620
Det ser bare så lækker du alt det du har købt.. Hva str er det elastik tråd og ja prisen ?

_________________
Knus fra Katja


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 8. jun 2010 18:21 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Nu ved jeg ikke hvad for noget af det Charlotte har tænkt sig at købe, MEN jeg tror det er 1mm.. :D :D :D Den kan virkelig godt anbefales til elastik armbånd.. :dance: :dance: :dance:

Dine ting ser altså rigtig lækre ud Charlotte. Det er noget helt andet at få det vist på denne her måde, end at skulle skimte tingene gennem en pose.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 8. jun 2010 18:56 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Indlæg: 620
[quote="rumlebumle"]Nu ved jeg ikke hvad for noget af det Charlotte har tænkt sig at købe, MEN jeg tror det er 1mm.. :D :D :D Den kan virkelig godt anbefales til elastik armbånd.. :dance: :dance: :dance:

ja det var os lige det som jeg var intresseret i det til :-D

_________________
Knus fra Katja


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 8. jun 2010 19:13 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tors 8. apr 2010 16:45
Indlæg: 440
Geografisk sted: Næstved
Lækre, lækre ting ... kan især godt lide de glasstrenge, hvor der er forskellige slags perler på ..... mums ...

_________________
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 8. jun 2010 19:28 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Ha ha... Som du kan skrive det C. =)) Fine perler, åbner du snart en materiale shop??

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 8. jun 2010 20:53 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: man 30. nov 2009 04:11
Indlæg: 394
Charlottes skrev:
Mange tak alle sammen. Jeg er også selv helt vild med alt det jeg har fået hjem :D

Ja jeg shoppede igennem. Jeg fik nogle feriepenge jeg troede var gået tabt. Det var derfor jeg havde råd. Ellers havde jeg måske kun købt 1/3 del.

Lotte og Lisbeth blev også ved med at kommentere størrelsen på min bunke der bare blev større og større men det lå altså til højre i sofaen og der lå et par tæpper nedenunder. Det prøvede jeg at bortforklare det med, men de faldt ikke for forklaringen. ;))

Det værste var da jeg skulle bære det op. 15.7 kg (plus Linda´s og Jas´es) var altså YDERST tungt når det skulle op til 4. sal. #-o Men nu er det her og det kommer ALDRIG ud af døren igen (med mindre det sidder om en hals eller arm). /:) Dog har jeg stærkt overvejet om jeg skal sælge noget af elastikken for jeg har lige købt en kæmpe rulle hos Tomato til en billig penge. Jeg turde ikke afbestille det hos Lotte, så havde hun myrdet mig. :-s Så hvis nogle af jer mangler lidt elastik, så råb lige højt.


lol 15,7kg ja så er mine 250gram da ikke noget :-) ser lækkert ud


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker