Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Hvor kan jeg købe disse - eller nogle lignende?

ons 25. aug 2010 20:41

Hej.

Jeg har nu ledt i jeg ved ikke hvor lang tid efter disse perler - dvs en lilla facetslebet glasperle, rosa rondeller med stort hul og muligvis en lilla perle med rosa blomster på...

Er der nogle der har en ide om hvor jeg kan købe nogle lignende?

Mvh
Louise
Billede
Billede

Re: Hvor kan jeg købe disse - eller nogle lignende?

ons 25. aug 2010 21:09

rondellen af lilla krystal vil være billigst på ebay, er du ikke til udenlandske køb, så havde lita iv en del krystal rondeller.
nettedesign havde vist en righoldigt udbud af rhinstensrondeller i farver. perlen med blomsten???????? ved ikke, men bestemt ebay, men det vil kræve lidt benarbejde fra din side.

jeg kan se mazy har rhinstensrondellerne i rosa

og de lilla:
http://cgi.ebay.com/10X7MM-PURPLE-CRYST ... ltDomain_0

Re: Hvor kan jeg købe disse - eller nogle lignende?

søn 29. aug 2010 09:37

Tak :)

Jeg har fundet nogle andre perler, men selve rondellerne leder jeg stadig efter. Dem jeg finder har for lille hul - det skal være så der kan komme 4 snørrer igennem...

Jeg kigger på dit link :) Og Ebay - hvad skal jeg søge efter der?

Re: Hvor kan jeg købe disse - eller nogle lignende?

søn 29. aug 2010 09:45

Nu ved jeg ikke hvor i landet du kommer fra. Men på tomato lagersalg kan du købe facet krystal rondeller og de andre pandora lookalike. Dem har de rigig mange af.. Ligger i Gentofte...
Og der er lagersalg fra på tirsdag - og til og med lørdag.. www.tomato.eu

Re: Hvor kan jeg købe disse - eller nogle lignende?

ons 1. sep 2010 15:34

Nu er jeg jo lidt fan af swarovski hvad enten det er ægte eller "look-a-like" men jeg har aldrig set nogle hvor du kan få 4 tråde igennem hvis det er en så tyk tråd som på billedet med mindre du køber dem med sølvkappe inden i.
Skriv et svar