Dato og tid er tors 28. mar 2024 21:50

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: fre 1. okt 2010 08:05 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Langt ude på landet ???? Jeg siger bare : godt GPS'en er opfundet (ellers havde jeg ledt efter butikken endnu)..... Men til alle jer andre, døm selv om det er langt ude på landet : Vi talte rigtig mange fasaner på vejen, utallige køer (muh slagsen, ikke bilkøer :)) :)) ) der var gårdbutikker, men ikke andre biler eller mennesker så vi i en radius af 5-10 km. MEN hyggeligt var det og jeg ville jo egentlig gerne selv bo længere ude på landet, men Birkerød er så langt ude på landet, som min mand kan holde ud at bo :whistle: :whistle: Så min drøm om en større have kan kun opfyldes, hvis naboen vil sælge noget af den store grund, de alligevel kun dyrker skvalderkål i ! ;)

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 1. okt 2010 09:21 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Velkommen til Jylland ;-) vi har masser af Muh køer hehe, bilkøerne heroppe er kun slemme ved Aalborg tunnelen når folk skal på arbejde eller har fri.

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 3. okt 2010 07:36 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 18. sep 2010 13:48
Indlæg: 417
åårh vildt.. hvorn kan man bilde manden ind at man er kørt SÅ meget "forkert" 8-} ? *GG* det trick vil jeg godt kende hehe ;) =))

_________________
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 3. okt 2010 09:52 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
kallie skrev:
åårh vildt.. hvorn kan man bilde manden ind at man er kørt SÅ meget "forkert" 8-} ? *GG* det trick vil jeg godt kende hehe ;) =))


AHA - nææ besøget hos Lene og hos Thyboesminde Stauder (http://www.thyboesmindestauder.dk/) var resultat af en forhandling med ægtemanden ! Jeg skulle være sød og smilende ved et firmaarrangement (hans firma) i Ålborg, til gengæld skulle jeg formildes med god shopping hos Lene og Kirsten :-D :-D Jeg var både sød og smilende hele aftenen ! :)) :)) =)) :))
Tror ikke jeg behøver kursus i forhandlingsteknik - men måske er det bare resultat af mange års ægteskab ? :)) :)) =)) =))
ps I skal ikke have ondt af ham, han har lige fået sin drømmebil :think: :think: så jeg skal finde på noget andet jeg skal have :think: ;) :)) =))

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker