Switch to full style
Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Mine nyeste indkøb.

tors 11. nov 2010 18:11

Jeg måtte eje noget tråd i sjove farver så jeg har shoppet lidt hos en forretning i England (via nettet selvfølgelig).

Billede
De er ikke så store som de ser ud. Der er 14 meter på hver.

Billede
Lækker Lilla. Det sølvfarvede må være en gave for jeg har ikke bestilt det. :-\

Billede
Her en pose med 30 og 10 forskellige farver. Der er en meter i hver rulle. :)-

Billede
Og så kunne jeg ikke holde mig væk fra Ebay mere. :D
Dragon vein agater, Lilla jasper rondeller, 2 strenge blodsten og nederst: "pink ruby zoisite" (aner ikke hvad de hedder på Dansk). :)-

Re: Mine nyeste indkøb.

tors 11. nov 2010 21:49

Lækre sager, wire fra wires-uk?

Re: Mine nyeste indkøb.

tors 11. nov 2010 23:13

Sikken en masse guf de guffffff du har fået hjem :clap:

Re: Mine nyeste indkøb.

fre 12. nov 2010 09:00

lækkert :D

Re: Mine nyeste indkøb.

fre 12. nov 2010 09:32

Hold da ellers op for et indkøb du har gjort dig. Jeg tror sagtens jeg kan beholde dit FMG indkøb med alt det du lige har fået :whistle: :whistle:

Re: Mine nyeste indkøb.

fre 12. nov 2010 10:21

dejlige ting du har fådet hjem og din sten heder Rubin zoisit her hjemme da der er en lile smugle rubiner i den sten

Re: Mine nyeste indkøb.

fre 12. nov 2010 11:00

Lækre indkøb Charlotte - har også luret lidt på the Wire Company, du må endelig melde tilbage, hvad du synes om varerne, når du bruger dem er de :dance: :dance: eller er de :think: eller :-l

Glæder mig til at se hvad du får ud af dem - eller var gizmo curly wurly perlerne i din sorte kæde rent faktisk fra dette indkøb ?

Re: Mine nyeste indkøb.

fre 12. nov 2010 12:50

Sikke lækre farver :)-

Re: Mine nyeste indkøb.

man 15. nov 2010 15:11

Mange tak alle sammen. :D

Nordlige Susanne: Yep de er fra http://www.wires.co.uk Brevet kom hurtigt og alt var fint (bortset fra at jeg fik det sølvfarvede for meget og det kan ikke være en gave for Lisbeth købte nogle dage senere og hun har ikke fået noget ekstra). :-\

Lise S: Jeg har ikke købt sort fra wires. Den sorte i mesterværket er fra sidste FMG indkøb. Jeg har prøvet et par af dem og de er :-bd til gizmo-perler. Ikke for hård og ikke for blød til gizmoen. Det er dem i 0,7 mm jeg har prøvet. :)-

Lotte : Pjat med dig. Du slipper bare det jeg har købt ellers... b-( (jeg ved hvor du bor og jeg ELSKER de smileyer). :))

Havfruen : Det anede jeg ikke. Tak. :)-

Re: Mine nyeste indkøb.

man 15. nov 2010 15:12

Jeg glemte lige at skrive at mit seneste indkøb jo nu er fra Miska i lørdags men det er heldigvis ved at blive mørkt allerede så jeg kan ikke nå at tage billeder inden det bliver lagt væk. Sorry. B-)
Skriv et svar