Switch to full style
Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

de goda stena från Ylämaa

tirs 23. nov 2010 22:27

Billede
Billede
Billede
Billede

jeg stod tidligt op for at byde på dem O:-) (*) [smilie=12.gif]

Re: de goda stena från Ylämaa

tirs 23. nov 2010 23:46

Super flotte
og ja nogle gange kunne man godt tænke sig at døgnet havde flere timer :D

Re: de goda stena från Ylämaa

ons 24. nov 2010 00:18

Billede

De spektrolitter fremkalder altså en tsunami af mundvand herovre i det midtjyske.

Kæft, de er fede!!!

Billede

Re: de goda stena från Ylämaa

ons 24. nov 2010 15:01

BlueRaven skrev:Billede

De spektrolitter fremkalder altså en tsunami af mundvand herovre i det midtjyske.

Kæft, de er fede!!!

Billede



Nej blue. De er ikke fede, men FOR fede.

Re: de goda stena från Ylämaa

ons 24. nov 2010 15:28

det er rart at i kan se charmen i dem.
jeg er meget spændt på, hvordan de tager sig ud irl. og så er det sjovt at få noget fra finland istedet for kina- selvom kina ska' man ikke grin' a' (de er rykket tæt på, de har åbnet et visumkontor her i stue-etagen)

tak for tsunami, den bærer hvidne om alt det vi aldrig finder under disse himmelstrøg - og så kan man spekulere på om det bedste ikke ville være at immigrere eller bare migrere i retning syd.

Re: de goda stena från Ylämaa

tors 25. nov 2010 15:40

De ser flotte ud men hvorfor ligger de ved siden af et kondom??? :-\ Der ligger jo et kondom i nederste venstre hjørne på alle billederne. Er det så man kan se størrelsen på dem? Det er jo bare lidt svært for er det et kondom for"store" eller "små"??? /:) ;))

Re: de goda stena från Ylämaa

tors 25. nov 2010 15:49

8-} =)) ja, charlotte, det ligner det faktisk. men tror det er en finsk mønt til illustration af størrelsesforhold, diameter 2,et-eller-andet cm, det er meget lang tid siden jeg har set et kondom, så jeg vil overlade størrelsesbedømmelsen trygt til dig O:-)

Re: de goda stena från Ylämaa

tors 25. nov 2010 16:21

Pia din flab. :ymbringiton: b-( Det er altså også længe siden jeg har set sådan et så jeg skal ikke størrelsesbedømme noget som helst. :p :))

Re: de goda stena från Ylämaa

tors 25. nov 2010 19:23

Er bare fasinerende de sten.

Re: de goda stena från Ylämaa

tors 25. nov 2010 20:03

Charlottes skrev:De ser flotte ud men hvorfor ligger de ved siden af et kondom??? :-\ Der ligger jo et kondom i nederste venstre hjørne på alle billederne. Er det så man kan se størrelsen på dem? Det er jo bare lidt svært for er det et kondom for"store" eller "små"??? /:) ;))


Ha ha ha ha ha... "A dirty mind, sees dirty things" =))
Skriv et svar