Switch to full style
Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Etsy

tors 16. dec 2010 17:46

Jeg plejer faktisk at være lidt nærig med perler, men i dag har jeg købt lidt dyrere guf fra Etsy. Det er første gang jeg køber fra Etsy, men de helt små 2mm perler er svære at finde på ebay... Det er hvad det er blevet til:

Labradorit er jo ligesom perle grøntsager, dem skal man bare lidt have. Og så sælger lab smykkerne altid rigtig godt... Så altså først lidt grøntsager =))
Billede
3mm hånd facetterede

Billede
Også 3mm

Billede
13X13mm er vilde med de ser lidt rå ud

Ametyst er igen lidt en grøntsag, som man jo er nødt til at have noget af...

Billede
2mm

Billede
7X9mm

Billede
Der er kun to styk af disse dog, men de er også 35X40mm

Jeg har kun ganske lidt Amazonit, og det er jo synd for jeg burde bruge blå meget mere i mine smykker. Måske ikke helt så sundt som grøntsager, men heller ikke direkte frås, så lad os kalde det mit fuldkornsprodukt.... =))

Billede
2mm

Billede
5X7mm

Billede
9X12mm

I en sund kost skal der jo også kød og proteiner til. Det må så være lidt moss agat =))

Billede
9X20mm

Billede
6X9mm kom i tanke om jeg ikke havde nogle små der passede til dem her, så fik lige 2mm aventurin oven i...

Billede
2mm

Så jeg har vel egentlig kun købt ting jeg virkelig manglede... host.... =)) =)) Det er farligt det internet...

http://www.etsy.com/shop/desertfiresupp ... eller_info

http://www.etsy.com/shop/sasspointstone ... eller_info

http://www.etsy.com/shop/FavourJewelry?ref=seller_info

Re: Etsy

tors 16. dec 2010 17:50

Det er nogle flotte perler du har på vej. :x-

Men du ved godt hvor små 2 mm er, ikke? For jeg fik nogle hjem på et tidspunkt og de var mindre end jeg lige troede. :doh: (Det var inden jeg købte seed beads).

Re: Etsy

tors 16. dec 2010 17:57

Du holder dig til en sund og nærende kost - følger alle kostrådene...... GUF - hjemme hos mig ville de have fået betegnelsen : ren slik =p~ :
Labradoritterne ...... lækre bolsjer - de rå er dameskrå
amethysterne : viol pastillerne i de flotte franske dåser
amazonitterne : Peardrops (specielle engelske )
mosagatterne : vingummier........
Jeg tænker måske lidt psykologi med i spillet..... det er lidt mere tilladt når det er 'fornuftige' grøntsager ? =)) :)) :)) .... måske er det på tide at vi starter AP (anonyme perlomaner)? :)) :))

Tillykke med dine indkøb - superlækre..... du lokker gør du, når du sætter linket ind ! ;)

Re: Etsy

tors 16. dec 2010 18:23

Ihhe så fine :x- :x-

Men kooors hvor er 2mm altså bare VILDT småt... ski da lige ved at det kniber med at få wire gennem dem *G*

Re: Etsy

tors 16. dec 2010 18:44

Suk nogle flotte perler..bare det var mig
MEn prisen på Etsy er da noget højre en på E-bay , eller et det bare mig der har fundet de dyre produkter?

Re: Etsy

tors 16. dec 2010 19:33

Det blev lidt dyrt! Kom også til at shoppe lidt :dance:

Re: Etsy

tors 16. dec 2010 19:54

Charlottes skrev:Men du ved godt hvor små 2 mm er, ikke? For jeg fik nogle hjem på et tidspunkt og de var mindre end jeg lige troede. :doh: (Det var inden jeg købte seed beads).


Jepp ved det godt :-D Men de er kanon gode at bruge i wire wrapping. Egentlig kunne man godt bruge seed beads i stedet, men synes de ser lidt billige ud. ;)- Ja ja, lidt perle snob er man vel bleet med årene =))

Re: Etsy

tors 16. dec 2010 19:56

Lise Sonne skrev:Jeg tænker måske lidt psykologi med i spillet..... det er lidt mere tilladt når det er 'fornuftige' grøntsager ? =)) :)) :)) .... måske er det på tide at vi starter AP (anonyme perlomaner)? :)) :))


Åh nej, du må ikke kalde det slik... Det er jo rene nødvendigheder jeg har købt her =)) Det er jo det der skal retfærdiggøre købene inde i mit hoved :)) Og ja, jeg vil gerne tilmelde mig AP!

Re: Etsy

tors 16. dec 2010 20:00

kallie skrev:Ihhe så fine :x- :x-

Men kooors hvor er 2mm altså bare VILDT småt... ski da lige ved at det kniber med at få wire gennem dem *G*


De er bare gode at have til wire wrap. Nu har jeg længe ikke rigtig haft nogen, men her er noget gammelt jeg har lavet med 2mm

Billede

Billede

Re: Etsy

tors 16. dec 2010 20:03

Bæk skrev:MEn prisen på Etsy er da noget højre en på E-bay , eller et det bare mig der har fundet de dyre produkter?


Jo det er den... Det er også derfor jeg ikke plejer at handle der. Men jeg skulle bruge dem på 2mm og de fås bare ikke på ebay i ret mange sten arter, og når man nu er i gang så spare man jo på shipping ved at tage lidt ekstra med i posen :D
Skriv et svar